Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم‌کوین محبوب و بحث‌برانگیز گیم‌استاپ (GME) در ۲۴ ساعت گذشته نیز به روند صعودی خود ادامه داد و قیمت آن با یک رشد ۱۱۲ درصدی، از ۰٫۰۰۴۰۴۴ دلار به ۰٫۰۰۸۵۹۶ دلار رسید.can-your-100-in-gamestop-gme-turn-to-1000-this-bull-runرشد انفجاری قیمت این میم‌کوین اندکی پس از فعالیت مجدد معامله‌گر معروف با نام مستعار رورینگ کیتی (Roaring Kitty) پس از سه سال عدم فعالیت، آغاز شد. به دنبال رالی چند هزار درصدی خود، گیم‌استاپ اکنون به یکی از موفق‌ترین میم‌کوین‌ها در اکوسیستم سولانا تبدیل شده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع GME!
با یک کلیک گیم استاپ (GME) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید GME


در زمان نگارش این خبر، توکن GME با قیمت ۰٫۰۰۷۸۹۱ دلار معامله می‌شود و حجم معاملاتی آن بیش از ۸۳ میلیون دلار گزارش شده که یک رشد ۸۴ درصدی نسبت به روز گذشته دارد.
علاوه بر این، رشد قیمتی این میم‌کوین در هفت روز گذشته، به بیش از ۲۲۰ درصد می‌رسد که نشان‌دهنده یک احساس صعودی قوی نسبت به این میم‌کوین است.
در این میان، میانگین متحرک ساده (SMA) نیز با ارائه پشتیبانی قوی در نمودار قیمت، احساسات صعودی در بازار این رمزارز را منعکس می‌کند. از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) به سمت محدوده اشباع خرید در حال حرکت است که نشان می‌دهد این رمزارز ممکن است به روند صعودی خود ادامه دهد.
بنابراین، اگر رونق بازار میم‌کوین‌ها همچنان ادامه یابد، گاوهای بازار می‌توانند قیمت GME را تا پایان ماه جاری به بالای سطح مقاومت ۰٫۰۲۰۰ دلار برسانند.
در مقابل، در صورت برداشت سود توسط معامله‌گران و افزایش فشار فروش در بازار، قیمت گیم‌استاپ ممکن است حمایت حیاتی ۰٫۰۰۲۳۷ دلار را دوباره آزمایش کند.


منبع

کوین پدیا





Source
#جهش #۱۱۲ #درصدی #گیماستاپ #نشانهها #میگویند #فرصت #کسب #سود #هنوز #وجود #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply