Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم‌کوین داگ ویف هت یا سگ‌کلاهدار (WIF) که اخیراً یک حرکت صعودی چشمگیر را تجربه کرده بود، تحت تأثیر چند عامل دچار سقوط قیمت شده است.

قیمت WIF طی ۲۴ ساعت گذشته و همزمان با اصلاح قیمت سهام گیم‌استاپ (GameStop)، حدود ۹ درصد کاهش یافته است.
در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، توکن‌هایی مانند سگ‌کلاهدار (WIF)، بوم (BOME)، پپه (PEPE) و فلوکی (FLOKI) منجر به نزول بازار کریپتو شده‌اند که تأیید می‌کند افت کنونی بازار توسط میم‌کوین‌ها رهبری می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق گزارش‌ها، نهنگ‌ها و معامله‌گران در پی کاهش ارزش سهام گیم‌استاپ و ای‌ام‌سی (AMC Theaters) که پس از رشد انفجاری اخیر به وقوع پیوسته، به‌منظور برداشت سود، اقدام به فروش گسترده کرده‌اند.
ارزش سهام گیم‌استاپ پس از یک رالی تماشایی در هفته گذشته و رسیدن به سقف ۵۲ هفته‌ای در ۶۴.۸۳ دلار، بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.
در همین راستا، یک نهنگ WIF تعداد ۷۳۲۴۸۱ توکن به ارزش ۱.۸۵ میلیون دلار را به فروش رسانده است. این نهنگ توکن‌های خود را به قیمت ۲.۱۸ میلیون دلار خریداری کرده بود.
با این حال، تصمیم گرفته است همه آن‌ها را با ضرر بفروشد. به نظر می‌رسد سایر نهنگ‌های WIF نیز همین رویکرد را دارند. در همین حال، معامله‌گران نیز در حال بستن پوزیشن‌های WIF خود هستند؛ زیرا الگوهای قیمت، از ادامه سقوط حکایت دارد.
توکن سگ‌کلاهدار در حال حاضر ۲.۵۷ دلار قیمت دارد و تحلیلگران معتقدند سطح ۲.۵ دلار مهم‌ترین حمایت کنونی است که در صورت از دست رفتن آن، قیمت تا ۱.۶ دلار سقوط خواهد کرد.
باید توجه داشت که معامله‌گران بازار مشتقات هنوز دیدگاهی نزولی پیدا نکرده‌اند. در همین راستا، شاخص سود باز معاملات آتی WIF در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۵ درصد افزایش یافته است. اعتماد این معامله‌گران به سگ‌کلاهدار می‌تواند باعث بهبود قیمت آن طی هفته آتی شود.



Source
#قیمت #سگ #کلاهدار #در #مسیر #نزول #دوران #اوج #WIF #به #سر #رسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply