Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال اوندو (ONDO) در حال نزدیک شدن به بالاترین حد تاریخی خود است. این موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران در مورد خرید، فروش یا نگهداری این ارز دیجیتال دچار تردید شوند. برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر، نگاهی به تحلیل تکنیکال اوندو خواهیم انداخت.

بر اساس تحلیل تکنیکال، سیگنال‌های مثبتی برای اوندو دیده می‌شود. خروج از الگوی پرچم صعودی و تشکیل کندل‌های صعودی قوی در نمودار روزانه، نشان‌دهنده شانس بالای اوندو برای تداوم روند صعودی است.
همچنین، میانگین‌های متحرک که ابزاری کلیدی در تحلیل تکنیکال هستند، سیگنال خرید را برای اوندو صادر می‌کنند. این سیگنال خرید در چندین دوره زمانی مختلف، تایید‌کننده روند صعودی است.ondo-price-approaching-its-all-time-high-buy-sell-hodl
علاوه بر میانگین‌های متحرک، مقدار مثبت شاخص مکدی (MACD) و روند صعودی آن هم نشان‌دهنده افزایش احتمالی قیمت است.

RamzarzRamzarzخرید سریع ONDO!
با یک کلیک اوندو فایننس (ONDO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ONDO


با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) که وضعیت اشباع خرید یا فروش را نشان می‌دهد، در محدوده خنثی قرار دارد (حدود ۶۴.۶). اگرچه این یک نکته مثبت است، اما نزدیک شدن به منطقه اشباع خرید، بیانگر احتیاط برای سرمایه‌گذاری است.
سطوح فیبوناچی اصلاحی، ابزار دیگری برای تحلیل تکنیکال هستند که برای شناسایی سطوح احتمالی حمایت و مقاومت به کار می‌روند. اکنون با نزدیک شدن اوندو به بالاترین حد تاریخی، سطوح مقاومت اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند.
عبور قیمت از سطوح مقاومتی ۰.۹۷۷۶۳ دلار و ۱.۲۱۰۸۱ دلار، می‌تواند نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی باشد. در طرف مقابل و در صورت کاهش قیمت، سطوح ۰.۵۶۳۶۳ دلار و ۰.۳۸۲۸۱ دلار می‌توانند به عنوان سطوح حمایتی عمل کنند.
در زمان نگارش این خبر اوندو با ۵.۵ درصد کاهش روزانه مواجه شده، اما رشد بیش از ۲۱ درصدی خود در ۷ روز گذشته را همچنان حفظ کرده است. در این میان، حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز حدود ۳۳ درصد کاهش داشته است.
در نهایت و با توجه به همه آنچه که گفته شد، تصمیم نهایی برای خرید، فروش یا نگهداری این ارز دیجیتال به شرایط شخصی، اهداف معاملاتی و تحمل ریسک هر فرد بستگی دارد.



Source
#قیمت #اوندو #به #اوج #تاریخی #خود #نزدیک #میشود #بخریم #بفروشیم #یا #نگه #داریم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply