Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM) طی چند هفته گذشته یکی از بهترین عملکرد‌ها را از خود به نمایش گذاشته و صعودی مطلوب را تجربه کرده است. کارشناسان این افزایش قیمت را به انتشار خبر ارتقای سونیک (Sonic) مرتبط می‌دانند.FTMطبق گزارش‌ها، فانتوم قصد دارد طی این به‌‌روزرسانی، عملکرد کلی خود را بهبود ببخشد. به‌روزرسانی سونیک همچنین شامل رویداد‌های ایردراپی است که طی آن به کاربران دارای تعامل و فعال، در قالب توکن‌های FTM پاداش داده خواهد شد.

مایکل کنگ، مدیر عامل بنیاد فانتوم، تاکید کرده که هر چه کاربران تعامل بیشتری با شبکه داشته باشند، پاداش آنها در ایردراپ بیشتر خواهد بود. با این حال، جزئیات خاصی در مورد ایردراپ‌ها فاش نشده تا از سوءاستفاده کاربران فرصت‌طلب جلوگیری شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع FTM!
با یک کلیک فانتوم (FTM) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP


در کل، انتظار می‌رود که در نتیجه به‌‌روزرسانی سونیک، ظرفیت فانتوم از ۲۰۰ به ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه افزایش یافته و همچنین، ویژگی‌های امنیتی، لیکویید استیکینگ و توان عملیاتی آن از طریق فناوری دانش صفر بهبود پیدا کند.
داده‌ها نشان می‌دهند که از روز سه‌شنبه، زمانی که اعتبارسنج‌ها نرم‌افزار خود را به‌روز کردند، قیمت فانتوم ۲۵ درصد افزایش یافته است.
بر اساس داده‌های ارائه شده توسط دیفای‌لاما (DefiLlama)، ارزش کل توکن‌های واریز شده به اکوسیستم دیفای (DeFi) نیز با ۲۰ درصد افزایش به ۱۴۷ میلیون دلار رسیده است.
قیمت فانتوم در ۹۰ روز گذشته حدود ۱۱۰ درصد افزایش یافته است. با این حال، هنوز هم ۷۵ درصد از سقف تاریخی خود یعنی ۳.۴۸ دلار که در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود، پایین‌تر است. بنابراین، تحلیلگران معتقدند که این ارز دیجیتال هنوز فضای زیادی برای رشد دارد.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#صعود #فانتوم #در #پی #اجرای #ارتقای #سونیک #قیمت #FTM #آماده #فتح #قلههای #جدید #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply