Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهنهنگ بزرگی ۱۲۰ میلیون دوج کوین (DOGE) را به صرافی رابین‌هود منتقل کرد و باعث ایجاد نگرانی در مورد آینده قیمت این میم کوین شد. این انتقال در حالی صورت گرفت که قیمت دوج‌کوین در حال افزایش بود.

طبق داده‌های درون زنجیره‌ای، نهنگ ناشناسی با شناسه DDuXG، امروز ۱۸ می این انتقال بزرگ را انجام داده و احتمال داده می‌شود که این فروشنده به دنبال کسب سود از افزایش اخیر قیمت دوج کوین بوده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که همین آدرس ماه گذشته ۲۲۶ میلیون دوج کوین را از رابین‌هود خریداری کرده بود؛ بنابراین او سود قابل توجهی از این نوسانات به دست آورده است. با این حال، تقریباً نیمی از دارایی دوج کوین این آدرس همچنان باقی مانده است که باعث امیدواری برخی از فعالان بازار نسبت به آینده قیمت شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علی‌رغم فشار فروش ناشی از این انتقال، قیمت این میم‌کوین همچنان در محدوده مثبت معامله می‌شود. در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج کوین با افزایش ۳.۶۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۵۶۱ دلار رسیده است.
ارزش کل بازار این رمزارز نیز در حال حاضر ۱.۱۰ میلیارد دلار است که بیانگر عدم توجه دوج کوین به انتظارات بازار مبنی بر افت قیمت رمزارزها است. این موضوع باعث ایجاد سؤالاتی در مورد پتانسیل رشد قیمت دوج کوین شده است.
از طرف دیگر، داده‌های Coinglass از‌ افزایش ۷.۰۶ درصدی سود باز دوج‌کوین و رسیدن به ۸۶۹.۹۳ میلیون دلار خبر می‌دهد. با این حال، حجم معاملات مشتقات در همین مدت ۷.۱۰ درصد کاهش یافته و به ۱.۴۴ میلیارد دلار رسیده است.
این داده‌ها نشان‌دهنده‌ احساسات متناقض در بین سرمایه‌گذاران است. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) دوج‌کوین در حدود ۵۲ قرار دارد که نشان می‌دهد این دارایی در وضعیت خنثی قرار دارد و قیمت آن می‌تواند در آینده به هر سمتی حرکت کند.



Source
#انتقال #حجم #عظیم #دوج #کوین #به #صرافی #رابینهود #آیا #این #یک #هشدار #سقوط #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply