Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهکانر گروگان (Conor Grogan)، مدیر اجرایی صرافی کوین‌بیس، اعلام کرد که در ماه گذشته نزدیک به ۱ میلیون ارز دیجیتال جدید ایجاد شده است. این تعداد دو برابر کل توکن‌های ایجاد شده در بلاکچین اتریوم بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

بخش عمده‌ای از این افزایش مربوط به ایجاد توکن در بلاکچین اتریوم و سولانا بوده است. به طور خاص، ۳۷۶۶۴۲ توکن جدید در بلاکچین اتریوم ایجاد شده و نرخ میانگین ایجاد توکن در بلاکچین سولانا، روزانه ۲۰ هزار عدد بوده است.
شایان ذکر است، ۸۸.۶ درصد از توکن‌های جدید بلاکچین اتریوم (۳۲۷,۵۵۳)، در شبکه لایه ۲ کوین‌بیس، یعنی بیس (Base) عرضه شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، بر اساس گزارش ال‌تو‌بیت (L۲beat)، ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه بیس از ابتدای سال با افزایش ۶۲۷ درصدی به رقم چشمگیر ۵.۴ میلیارد دلار رسیده است.  به گفته کارشناسان، میم‌کوین‌ها دلیل اصلی این افزایش محسوب می‌شوند.
با این حال، جامعه کریپتو اخیرا انتقاد‌هایی از گسترش سریع میم‌کوین‌ها داشته است. بسیاری از افراد، این توکن‌ها را پرخطر می‌دانند و معتقدند که بخش عمده‌ای از آن‌ها صرفا به منظور کلاهبرداری ایجاد می‌شوند.
در این میان، رگولاتورها نسبت به میم‌کوین‌ها سهل‌گیرتر هستند و سخت‌گیری‌های کمتری را نسبت به پروژه‌های قدیمی و نوآورانه بر آن‌ها اعمال می‌نمایند.
کریس دیکسون (Chris Dixon)، از شرکت اندرسون هوروویتز (Andreessen Horowitz) از این رویکرد نظارتی انتقاد کرده و استدلال می‌کند که این رویکرد، باعث ایجاد اکوسیستمی می‌شود که در آن، پروژه‌های بی‌اهمیت نسبت به پروژه‌های کاربردی تعداد بسیار بیشتری دارند.
کریپتو کوریو (Crypto Koryo)، یک تحلیلگر داده نیز بر ماهیت پرخطر و کم پاداش سرمایه‌گذاری‌ روی میم‌کوین‌ها تأکید کرده است.
وی به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه میم‌کوین‌ها، متنوع‌سازی را مد‌نظر داشته باشند و از خرید یک میم‌کوین خودداری کنند؛ زیرا در این صورت، احتمال از دست رفتن کل سرمایه وجود خواهد داشت.



Source
#افزایش #بیسابقه #تعداد #توکنهای #جدید #کارشناسان #درباره #میمکوینها #هشدار #میدهند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply