Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال جدیدی به نام مود (MODE) که توکن بومی شبکه‌ لایه ۲ امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) به نام مود نت‌ورک (Mode Network) است، در مدت تنها یک هفته با تجربه یک رشد ۴۰۰۰ درصدی، به سودآورترین رمزارز این هفته تبدیل شده است.

نکته‌ قابل توجه این است که این جهش در شرایطی رخ داده که بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات زیادی همراه بوده و شاخص ترس و طمع نیز به احساسات خنثی سرمایه‌گذاران اشاره دارد.
با اینکه مود رشدی ۴۰۰۰ درصدی را تجربه کرده، اما هم‌اکنون در بهترین قیمت خود قرار ندارد. این ارز دیجیتال تنها یک هفته پیش راه‌اندازی شد و بلافاصله به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۱۱۷۷ دلار رسید.

RamzarzRamzarzخرید سریع MODE!
با یک کلیک مود (MODE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MODE


با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت MODE با حدود ۱۰ درصد کاهش به ۰.۰۳۶۹۴ دلار رسیده که تقریبا یک‌سوم اوج قیمتی آن است. mode-mode-price-broke-the-record-with-4000-surge-sell-or-hodl
با این حال، ارزش بازار مود همچنان ۴۸.۱۴ میلیون دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با افزایش ۲۱.۷۵ درصدی به‌ ۵.۰۴ میلیون دلار رسیده که بیانگر عملکرد مثبت این رمزارز است. جالب است بدانید که تنها ۱۳ درصد از کل عرضه‌ ۱۰ میلیارد واحدی مود در گردش است.
یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در رشد سرسام‌آور قیمت این رمزارز، لیست شدن آن در صرافی‌های معتبر مانند بای‌بیت و Gate.io بوده است. همچنین، موفقیت مود نت‌ورک در توسعه‌ اکوسیستم خود و افزودن چندین اپلیکیشن به آن، بر رشد قیمت مود تأثیر بسزایی داشته است.
علاوه بر موارد ذکر شده، فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌ و جذب میلیون‌ها دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی هم به تبلیغ این ارز دیجیتال کمک کرده و توزیع رایگان اولیه‌ توکن (ایردراپ) آن باعث ایجاد انگیزه برای خرید و فروش این ارز دیجیتال شده است.
از طرفی، ناپایداری بازار ارزهای دیجیتال و تمایل سرمایه‌گذاران به کسب سود سریع در این دوران، زمینه‌ مناسبی را برای رشد خیره‌کننده‌ مود فراهم کرده است.



Source
#اصلاح #قیمت #مود #سودآورترین #رمزارز #هفته #آیا #اکنون #زمان #خرید #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply