Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، به نظر می‌رسد که صرافی کوین‌بیس در حال برنامه‌ریزی برای پشتیبانی مجدد از لونا کلاسیک (LUNC) در برخی از پلتفرم‌های خود است. این خبر یک به‌روزرسانی مهم است که می‌تواند لونا کلاسیک را به سطوح قیمتی جدیدی برساند.

جامعه‌ لونا کلاسیک نیز از این خبر استقبال کرده است. یکی از اعتبارسنج‌های شناخته‌شده با نام دایموند هندز۱ (Diamondhandz۱) به این نکته اشاره کرده که کیف‌پول کوین‌بیس برای LUNC وضعیت «به زودی در دسترس» را نشان می‌دهد. این در حالی است که در مورد ترا لونا (LUNA) هیچ اطلاعاتی نمایش داده نمی‌شود.
لازم به یادآوری است که در سال ۲۰۲۲، زمانی که اکوسیستم ترا به همراه دو توکن مرتبط خود، LUNA و UST، سقوط کرد، بازار شاهد نابودی بیش از ۶۰ میلیارد دلار سرمایه بود. پس از این سقوط، بسیاری از صرافی‌ها اقدام به حذف کوین اصلی ترا کردند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


برای نجات این پروتکل، تیم ترافورم لبز از ایجاد یک فورک جدید با حفظ هویت ترا حمایت کرد. در نتیجه این اقدام، بلاکچین قدیمی به ترا کلاسیک (LUNC) تغییر نام داد و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
حال، این احتمال که کوین‌بیس دوباره ترا کلاسیک را لیست کند، رأی اعتماد بزرگی به این پروژه‌ تلقی می‌شود. انتشار خبر احتمال بازگشت لونا کلاسیک به صرافی کوین‌بیس باعث افزایش ۱.۱۰ درصدی قیمت LUNC در ۲۴ ساعت گذشته شده است و در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۰۰۰۱۰۵۴ دلاری معامله می‌شود.






Source
#ترا #کلاسیک #در #راه #بازگشت #به #کوینبیس #امیدی #به #افزایش #قیمت #هست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply