Monday, July 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین آمریکا، شاهد روندی معکوس است. بعد از خروج سرمایه از این صندوق‌ها در هفته گذشته، در دو روز اخیر شاهد هجوم سرمایه قابل‌توجهی به ارزش ۶۶ میلیون دلار به این صندوق‌ها بوده‌ایم. این امر نشان‌دهنده‌ علاقه‌ مجدد سرمایه‌گذاران به این نوع از محصولات سرمایه‌گذاری در بحبوحه‌ روند بهبود بازار است.

در این میان، صندوق FBTC متعلق به فیدلیتی پیشتاز است و توانسته ۳۸.۶ میلیون دلار جذب کند. پس از آن، بیت وایز (Bitwise) با جذب ۲۰.۳ میلیون دلار سرمایه قرار دارد. این هجوم سرمایه همزمان با بهبود قیمت بیت‌کوین که اخیرا از مرز ۶۳ هزار دلار عبور کرده بود، رخ داده است.
از سوی دیگر، این جذب دوباره سرمایه همچنین نشان‌دهنده‌ اعتماد مجدد معامله‌گران به صندوق‌های ETF بیت‌کوین است. با وجود این، در حالی که هیچ ETF خروجی نداشته، هفت مورد از ده صندوق ETF بیت‌کوین آمریکا، از جمله گری‌اسکیل (Grayscale) و بلک‌راک (BlackRock)، جریان ورودی یا خروجی صفر را گزارش کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قابل توجه است که طی ۳۰ روز معاملاتی گذشته، این ده صندوق بیت‌کوین شاهد خروج خالص ۲۹۷ میلیون دلاری بوده‌اند. این میزان خروج در ۱۷ روز از این بازه زمانی رخ داده است.
در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افزایش ۰.۳۷ درصدی به ۲.۲۷ تریلیون دلار رسیده است. حجم کل معاملات آن نیز با افزایش ۵۰ درصدی به ۷۱.۷۹ میلیارد دلار رسیده است.
قیمت بیت‌کوین اما پس از اینکه در ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۶۳ هزار دلار هم عبور کرد،‌ روند کاهشی در پیش گرفته و اکنون در محدوده ۶۱۷۷۸ دلار معامله می‌شود.
این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین رقم ۶۳،۴۲۲ دلار و پایین‌ترین رقم ۶۱،۴۰۰ دلار رسید که نشان‌دهنده‌ شرایط نوسانی حاکم بر بازار است.






Source
#نور #امید #در #بازار #کریپتو #ETFهای #بیتکوین #۶۶ #میلیون #دلار #سرمایه #جذب #کردند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply