Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبرخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که روند قیمت ارز دیجیتال کرونوس (CRO)، با حمایت دارندگان بلند‌مدتی که قصد فروش دارایی‌های خود را ندارند، به زودی صعودی خواهد شد. طبق داده‌های تاریخی، تأثیر دارندگان این توکن بر قیمت آن از تأثیر شرایط کلی بازار بیشتر است.

علاوه بر این، نهنگ‌ها اخیرا اقدام به انباشت این توکن‌ کرده‌اند که این موضوع هم می‌تواند سیگنالی صعودی برای قیمت آن محسوب شود.
این دسته از سرمایه‌گذاران طی دو هفته گذشته، بیش از ۲۰ میلیون توکن CRO به ارزش حدود ۲ میلیون دلار را به کیف‌پول‌های خود افزوده‌اند. مجموع دارایی آنها در حال حاضر به ۲.۶۶ میلیارد توکن CRO رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


سرمایه‌گذاران خرد نیز چشم‌انداز مثبتی نسبت به قیمت کرونوس دارند. داده‌ها نشان می‌دهند که در حال حاضر، کمتر از ۹ درصد از دارندگان این توکن در سود هستند.
معمولا در چنین شرایطی دارندگان ترجیح می‌دهند منتظر بهبود بیشتر قیمت بمانند.
قیمت کرونوس در حال حاضر بر اساس یک الگوی مثلث نزولی حرکت می‌کند. در صورتی که فشار خرید بر فشار فروش غلبه کند، احتمال شکسته شدن مقاومت این الگو و صعود قیمت وجود خواهد داشت.
در پی این شکست صعودی، قیمت با افزایشی ۳۷ درصدی به ۰.۱۷۵ دلار خواهد رسید. با این حال، برای تکمیل چنین صعودی، مقاومت‌های ۰.۱۳۳ و ۰.۱۴۵ دلار باید به حمایت تبدیل شوند.cronos-cro-price-breakout-lead-to-rally
در طرف مقابل، در صورت عدم وقوع شکست صعودی، قیمت تا خط روند پایینی الگو یا کمتر از آن، تا ۰.۱۱۸ دلار سقوط خواهد کرد. در صورت شکست این حمایت، سناریوی صعودی باطل و قیمت تا ۰.۱۱۰ دلار کاهش خواهد یافت.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#بررسی #الگوهای #نموداری #کرونوس #تحلیلگران #صعود #قیمت #CRO #را #پیشبینی #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply