Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های آن‌چین، یک نهنگ ناشناس پس از کاهش قیمت‌ها، آلت‌کوین‌های خود را با ضرر زیادی فروخته است.

به گزارش سرویس ردیابی لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این نهنگ توکن‌های اتریوم (ETH)، اپتیمیسم (OP) و آربیتروم (ARB) خود را به فروش رسانده و در نتیجه آن، متحمل ضرری ۸.۴۳ میلیون دلاری شده است.
از این ضرر، ۶.۴۵ میلیون متعلق به توکن‌های اتریوم، ۹۰۲ هزار دلار متعلق به توکن‌های اپتیمیسم و ۱.۰۸ میلیون دلار مربوط به توکن‌های آربیتروم بوده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


لوک‌آن‌چین همچنین از انباشت برخی آلت‌کوین‌ها توسط نهنگی دیگر خبر داد. طبق گزارش این پلتفرم، نهنگ مذکور، توکن‌های فانتوم (FTM)، میکر (MKR) و پپه‌ (PEPE) را خریداری کرده است.
این نهنگ ۲۳.۳ میلیون دلار دارایی دارد و پیش از این، ۱.۶۷ میلیون دلار از خرید و فروش توکن‌های FTM به دست آورده است.
این نهنگ در تاریخ ۷ می، ۳.۱۸ میلیون توکن FTM را به ازای ۷۲۶ اتریوم (۲.۲۶ میلیون دلار) خریداری کرد. او همچنین در تاریخ ۲۴ ژانویه ۳.۳۹ میلیون توکن FTM (۱.۱۳ میلیون دلار) را به قیمت هر واحد ۰.۳۳ دلار خرید و در ۱۹ مارس، آن‌ها را به قیمت ۰.۸۳ دلار فروخت که منجر به سود ۱.۶۷ میلیون دلاری برایش شد.
این نهنگ همچنین در ۱۲ می، ۱.۲۵ میلیون دلار برای خرید ۴۶۴ توکن MKR به قیمت هر واحد ۲۶۹۷ دلار خرج کرد و پیش از آن هم در ۳۰ آوریل، ۴۲۸ توکن میکر را به ازای ۳۷۹ اتریوم (۱.۲۲ میلیون دلار) خریداری کرده بود. این نهنگ همچنین در ۸ می، ۵۵۸ هزار دلار را به خرید ۷۰ میلیارد توکن PEPE اختصاص داد.


منبع

دیلی هودل





Source
#ماجرای #ضرر #میلیون #دلاری #یک #نهنگ #به #دلیل #فروش #ذخایر #خود #در #زمان #اشتباه

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply