Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر بحبوحه تضعیف ین ژاپن، شرکت متاپلنت (Metaplanet) بیت کوین را به عنوان دارایی اصلی ذخیره خزانه خود انتخاب کرده است. این تصمیم در حالی گرفته شده که قیمت بیت کوین با نوسانات شدید، امروز تقریبا ۳ درصد افزایش یافته است.

متاپلنت با انتشار بیانیه‌ای رسمی در ۱۳ می، از تصمیم استراتژیک خود برای پذیرش بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره خزانه خبر داده است.
این اقدام در واقع پاسخی مستقیم به فشارهای اقتصادی مداوم در ژاپن است. بدهی هنگفت دولت ژاپن و کاهش ۵۰ درصدی ارزش ین در یک دهه گذشته، از عواملی هستند که متاپلنت را به سمت این ارز دیجیتال سوق داده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این شرکت قصد دارد با اولویت دادن به انباشت بیت کوین به جای نگهداری ین، ریسک‌های ارزی ناشی از سیاست‌های مالی ژاپن را کاهش دهد. متاپلنت با الگو قرار دادن شرکت مایکرواستراتژی، ۱.۲۵ میلیون دلار برای خرید بیت کوین اختصاص داده است.
این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که بازار ارزهای دیجیتال شاهد نوسانات شدید بیت کوین است. با این حال، سرمایه‌گذاری‌ متاپلنت با توجه به رالی احتمالی پس از هاوینگ بیت کوین، می‌تواند سودآور باشد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین در بازه ۲۴ ساعته ۳.۱۴ درصد افزایش یافته و به ۶۲,۸۷۰ دلار رسیده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز با رشد ۲.۵۸ درصدی به ۱.۲۳ تریلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت کوین با رشد ۷۱.۹۶ درصدی، به ۲۲.۱۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.
با توجه به نوسانات شدید بیت کوین و همچنین تاثیرات رویداد هاوینگ، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد افزایش احتمالی قیمت این ارز دیجیتال در آینده وجود دارد. پذیرش بیت کوین توسط متاپلنت، همسو با این روند، نشان‌دهنده جذابیت جهانی بیت کوین در دنیای اقتصاد است.






Source
#آینده #ارز #ین #در #هالهای #از #ابهام #غولهای #ژاپنی #به #بیت #کوین #پناه #آوردند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply