Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال ریپل (XRP) امروز ۱۳ می، پس از سقوط به زیر سطح مهم و روانی ۰.۵ دلار، موجی از احساسات نزولی را در بازار برانگیخت. قیمت این توکن طی هفته گذشته نزولی بوده و تخلیه عظیم یک نهنگ، به نزول بیشتر آن دامن ‌زده است.

طبق داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، طی ۲۴ ساعت گذشته، یک نهنگ شناخته‌شده، ۳۰.۲۳ میلیون توکن XRP را به صرافی بیت‌استمپ منتقل کرده است. بلافاصله پس از انجام این تراکنش، قیمت با کاهش بیشتری مواجه شد و به زیر ۰.۵ دلار سقوط کرد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت XRP در ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶.۸ درصدی به ۰.۴۹۸۶ دلار و ارزش بازار آن به ۲۷.۶ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات این رمزارز با جهشی ۷۵ درصدی به ۶۹۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) از کاهش ۰.۴۷ درصدی سود باز XRP و رسیدن آن به ۵۶۰ میلیون دلار حکایت دارد. در همین حال، حجم معاملات بازار مشتقات با افزایش ۱۳۰ درصدی به ۶۹۵ میلیون دلار رسیده است.
از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۳۷ قرار گرفته که نشان‌دهنده فشار فروش گسترده موجود در بازار است. همچنین، سایر اندیکاتورهای تکنیکال از وجود احساسات نزولی قوی در بین سرمایه‌گذاران حکایت دارند.
تحولات اخیر، چشم‌انداز ۱ دلاری شدن قیمت توکن XRP را مخدوش کرده است. علاوه بر این، کشمکش قانونی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هم به تلاطم و عملکرد ضعیف قیمت این توکن کمک کرده است.






Source
#بررسی #چشمانداز #حرکت #ریپل #در #کوتاهمدت #چرا #احتمال #ریزش #قیمت #بالا #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply