Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) امروز ۱۳ می با کاهش ۴ درصدی روبرو شد. این افت قیمت همزمان با انتقال ۱۰۰ میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ به صرافی کوین بیس رخ داده است. این موضوع باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد فروش احتمالی این توکن‌ها و کاهش بیشتر قیمت SHIB شده است.

بر اساس اطلاعات پلتفرم ردیابی The Data Nerd، یک کیف پول نهنگ با آدرس ۰x۴۶۲ این توکن‌ها را به صرافی کوین بیس منتقل کرده است.
با اینکه مشخص نیست این انتقال به قصد فروش توکن‌ها انجام شده یا خیر، اما با توجه به قیمت پایین خرید این توکن‌ها یعنی حدود ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار و روند نزولی فعلی قیمت شیبا، احتمال فروش آنها و ضرر ۱۷۸ هزار دلاری برای نهنگ وجود دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۲۲۲ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن ۳۱.۱۷ درصد افزایش یافته است.
در این میان، داده‌های پلتفرم Coinglass که قبلا از کاهش سود باز شیبا خبر می‌داد، اکنون نشان می‌دهد که این شاخص با حدود ۰.۰۶ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۹.۰۳ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات مشتقات این توکن نیز با ۴۷.۳۴ درصد افزایش، به ۸۸.۴۳ میلیون دلار رسیده است.
بر اساس تحلیل‌ تکنیکال، قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۳۸ نیز حاکی از تمایل به فروش این دارایی است و ممکن است در کوتاه مدت شاهد افت بیشتر قیمت SHIB باشیم.
با این حال، با نگاهی به چشم‌انداز بلندمدت، هاوینگ بیت کوین و ادامه روند سوزاندن توکن‌های شیبا، در کنار توسعه اکوسیستم، می‌توانند منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال در آینده شوند.






Source
#نهنگها #در #حال #انتقال #شیبا #به #صرافیها #افت #قیمت #بیشتری #برای #SHIB #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply