Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصندوق‌های قابل معامعه در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در آمریکا با وجود خروج عظیم سرمایه در روز جمعه، ۱۱۶ میلیون دلار ورودی خالص هفتگی داشتند. این موضوع نشان می‌دهد که علی‌رغم نوسانات، همچنان تقاضای قابل توجهی برای این محصولات سرمایه‌گذاری وجود دارد.

صندوق‌های ETF آمریکایی هفته گذشته را قوی شروع کردند و در روز دوشنبه شاهد ورود ۲۱۷ میلیون دلار سرمایه بودند. این روند با خروج‌هایی در طول هفته تعدیل شد، اما در نهایت ورودی‌ هفتگی مثبت باقی ماند. از نکات قابل توجه، سرمایه‌گذاری قابل توجه ۳.۹ میلیون دلاری در صندوق گری اسکیل (GBTC) در یک روز بود.
با این حال، در روز سه‌شنبه، خروج خالص سرمایه ۱۵.۷ میلیون دلاری برای صندوق‌های ETF بیت‌کوین آمریکا گزارش شد که خروج ۲۸.۶ میلیون دلاری از صندوق گری اسکیل، عامل اصلی آن بود. با وجود این، صندوق‌های فیدیلیتی (FBTC) و ویزدام‌تری (BTCO) به ترتیب ۴.۱ و ۶ میلیون دلار ورودی داشتند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در روز جمعه، خروجی سنگین ۱۰۰ میلیون دلاری از گری اسکیل ثبت شد که کل خروج‌های هفتگی را به ۸۴ میلیون دلار رساند. در مقابل، صندوق IBIT بلک راک با ۱۲.۴۳ میلیون دلار ورودی، عملکرد مثبتی داشت. نهایتا قیمت بیت‌کوین نیز تحت تاثیر این اتفاقات، از ۶۳ هزار دلار به ۶۰ هزار دلار کاهش یافت.
یکی از نکات مهم این هفته، تغییرات قابل‌توجه در رویکرد مالی شرکت‌های سنتی نسبت به ارزهای دیجیتال و افشای سرمایه‌گذاری‌ غول‌های بانکی مانند جی‌پی‌مورگان (JPMorgan) و ولز فارگو (Wells Fargo) در این صندوق‌ها بود.
پورتفوی جی‌پی‌مورگان شامل ETFهای بلک‌راک، فیلیدیتی و بیت‌وایز است. ولز فارگو نیز از مالکیت ۲۲۴۵ سهم از صندوق GBTC گری اسکیل خبر داد.
علاوه بر این، انتظار چنین افشاگری‌هایی در هفته آینده نیز وجود دارد؛ زیرا مهلت ارائه چندین پرونده مالی ۱۳F قبل از ۱۵ می است. این موضوع می‌تواند بر احساسات سرمایه‌گذاران و در نهایت، بر میزان ورودی‌ها به صندوق‌های ETF بیت‌کوین تأثیر مثبت بگذارد.






Source
#تداوم #جذب #سرمایه #توسط #ETFهای #بیتکوین #علیرغم #رکود #بازار #محرکی #برای #صعود #قیمت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply