Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهایلان ماسک با تشبیه فدرال رزرو به بازی انحصارطلبانه مونوپولی، جرقه بحث جدیدی را زده است. او می‌گوید که این بانک هرگز ورشکسته نمی‌شود و می‌تواند بدون هیچ محدودیتی پول چاپ کند.

در این میان، برخی تحلیلگران مانند مایکل ون‌د‌پوپ (Michael van de Poppe)، با اشاره به افزایش بدهی آمریکا، خرید بیت‌کوین، طلا و نقره را توصیه می‌کنند.
از طرفی، پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان، پیش‌بینی می‌کند که طی بزرگترین بازار گاوی فلزات گرانبها در تاریخ، قیمت طلا و نقره به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. با این حال، او دیدگاه منفی نسبت به بیت‌کوین دارد و آن را “پول مرده” می‌نامد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شیف همچنین هشدار می‌دهد که سیاست‌های فدرال رزرو می‌تواند ضد تولیدکننده باشد و بی‌ثباتی اقتصادی بیشتری را به وجود آورد. او معتقد است که فشارهای رکودی ممکن است فدرال رزرو را مجبور کند نرخ بهره را کاهش دهد و دوباره اقدام به تسهیل کمی (QE) کند که نتیجه آن، بدتر شدن تورم خواهد بود.
افزایش سطح بدهی ایالات متحده، یکی از دلایل روی آوردن سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین و طلا، به عنوان محافظی در برابر تورم است.
گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که نگرانی‌های مالی دولت، موجب افزایش سرمایه‌گذاری در این دارایی‌ها شده است. کسری بودجه آمریکا در سال مالی ۲۰۲۳ به ۱.۷ تریلیون دلار رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۴ به ۲.۶ تریلیون دلار افزایش یابد. همچنین، بدهی عمومی تا سال ۲۰۲۸ به رکورد ۱۰۶ درصد از تولید ناخالص داخلی خواهد رسید.
این در حالی است که پس از راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، قیمت این رمزارز به دلیل امکانات سرمایه‌گذاری جدید، به بیش از ۷۳۰۰۰ دلار رسید.
اکنون انتظار می‌رود رویداد هاوینگ که معمولاً قبل از افزایش قیمت رخ می‌دهد، باعث افزایش بیشتر قیمت بیت‌کوین شود. برخی تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت این ارز دیجیتال از ۱۰۰ هزار دلار نیز فراتر خواهد رفت.



Source
#هشدار #ایلان #ماسک #درباره #چاپ #بیرویه #پول #چه #آیندهای #در #انتظار #بیتکوین #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply