Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههیدن آدامز (Hayden Adams)، بنیانگذار یونی سواپ، اخیراً به جنبه مهمی از بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرده که می‌تواند بر انتخابات ریاست‌جمهوری آینده ایالات متحده تأثیر بگذارد و حتی باعث باخت احتمالی بایدن شود.

آدامز با برجسته کردن این واقعیت که بخش قابل‌توجهی از مردم اکنون دارایی‌های دیجیتال در اختیار دارند، به این احتمال اشاره کرد که این مالکیت گسترده می‌تواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد.
آدامز به تأثیر فزاینده ارزهای دیجیتال و تغییرات عمیق در حال وقوع در عرصه مالی اشاره و بیان می‌کند که با افزایش محبوبیت دارایی‌های دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان، مؤسسات مالی سنتی خود را ملزم به وفق دادن با این الگوی در حال تحول می‌بینند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با در نظر گرفتن اینکه تقریباً ۴۰ درصد از بزرگسالان در ایالات متحده در حال حاضر نوعی ارز دیجیتال در اختیار دارند، تأثیر این روند را نمی‌توان نادیده گرفت.
آدامز علی‌رغم مواجهه با موانع نظارتی و بدبینی مسئولان مالی سنتی، از قدرت بازار ارزهای دیجیتال اطمینان می‌دهد. او بر این باور است که تلاش‌ها برای خفه کردن رشد آن از طریق ابزارهای نظارتی در نهایت بی‌فایده خواهد بود.
وی همچنین در گفتمان مالی امروز، از پیامدهای گسترده‌تر این انقلاب فناورانه بر نظام‌های اقتصادی، ساختارهای حکومتی و هنجارهای اجتماعی گفته است.
مارک کوبان (Mark Cuban)، کارآفرین و سرمایه‌گذار، با تأیید سخنان آدامز، بر رابطه پیچیده بین تصمیمات نظارتی و نتایج سیاسی و همچنین تأثیر بالقوه چنین تصمیماتی بر احساسات رأی‌دهندگان تأکید می‌کند.
کوبان با نگاهی دقیق به اقدامات نهادهای نظارتی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیویورک تحت رهبری گری گنسلر (Gary Gensler)، نگرانی‌هایی را در مورد موانع نظارتی پیش روی شرکت‌های رمزنگاری معتبر ابراز کرد.
او فقدان حمایت آشکار از سرمایه‌گذاران در برابر تقلب را تأسف‌بار خواند و از اقدامات نظارتی که مانع نوآوری و کارآفرینی در بخش رمزنگاری می‌شود، انتقاد کرد.



Source
#بنیانگذار #یونی #سواپ #ارز #دیجیتال #میتواند #نتیجه #انتخابات #آمریکا #را #تغییر #دهد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply