Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهکمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با درخواست تجدید نظر استینافی اخیر صرافی کوین‌بیس مخالفت کرده است و این باعث بالا گرفتن تنش در نبرد قانونی بین این دو شده است.

در ژوئن ۲۰۲۳، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از کوین‌بیس به دلیل فعالیت به عنوان یک صرافی اوراق بهادار ثبت‌نشده، شکایت کرد. سپس در ماه آوریل، پس از اینکه قاضی پرونده درخواست رد اتهامات SEC علیه کوین‌بیس را رد کرد، این صرافی درخواست تجدید نظر استینافی ارائه داد.
در جدیدترین اقدام، SEC استدلال کرده است که درخواست تجدید نظر استینافی کوین‌بیس وجاهت قانونی ندارد. این کمیسیون می‌گوید صرف نظر از اینکه کدام جنبه از تست “Howey” ( تست تعیین ماهیت اوراق بهادار بودن یک دارایی) مدنظر باشد، درخواست کوین‌بیس باید رد شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در صورت رد درخواست تجدید نظر استینافی توسط قاضی، کوین‌بیس می‌تواند درخواست خود را به دادگاه تجدید نظر دوم ارسال کند. قاضی کاترین پولک فایلا که قبلاً درخواست رد پرونده توسط کوین‌بیس را رد کرده بود، باید در مورد این درخواست جدید تصمیم‌گیری کند.
پائول گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس، با انتقاد از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این نهاد را به تناقض در استدلال‌های حقوقی خود در پرونده‌های مشابه متهم کرد.
او خواستار یک گفت‌وگوی صادقانه در مورد چارچوب قانونی فعلی برای تنظیم اوراق بهادار و دارایی‌های دیجیتال شد. با وجود این کشمکش‌ها، هنوز مشخص نیست که این پرونده در نهایت به کجا خواهد رسید.
علاوه بر این، پرونده‌های دیگری نیز بین SEC و کوین‌بیس از جمله شکایت کوین‌بیس علیه SEC به دلیل عدم ارائه شفافیت نظارتی، در جریان است.



Source
#آخرین #خبر #از #دعوای #صرافی #رمزارزی #کوینبیس #کمیسیون #بورس #آمریکا

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply