Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین (BTC) مدتی است که در سطح ۶۲۰۰۰ دلار راکد مانده است. با این حال این امکان وجود دارد که شرایط در آینده‌ای نزدیک برای این ارز دیجیتال چالش‌برانگیز شود.

داده‌ها حاکی از تحت فشار قرار گرفتن ماینرها پس از رویداد هاوینگ اخیر است. در پی کاهش درآمد، آنها با سخت‌ترین شرایط از زمان سقوط بازار در مارس ۲۰۲۰ (همه‌گیری کورونا) روبه‌رو شده‌اند.
فشار ذکرشده در کاهش هش‌ریت مشهود است. این کاهش، شبکه را وادار کرد تا چهارمین تنظیم سختی منفی خود را در سال جاری اعمال کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این تعدیل منفی ۵.۶ درصدی، بزرگ‌ترین تغییر منفی بعد از نوامبر ۲۰۲۲ (سقوط صرافی FTX) محسوب می‌شود. اگر اوضاع بدتر شود، ماینرها مجبور خواهند شد برای سود‌آور باقی ماندن، بیت‌کوین‌های خود را بفروشند.
اگرچه وضعیت بیت کوین به دلیل شرایط ماینرها وخیم به نظر می‌رسد، اما اوضاع این ارز دیجیتال در وال‌استریت امیدوار‌کننده است.
داده‌های اخیر نشان می‌دهد که صندوق‌های ETF‌ اسپات بیت‌کوین ایالات متحده، مجموع ورودی خالص ۱۱.۷۸ میلیارد دلاری را تجربه کرده‌ و در تاریخ ۸ می، ورودی خالص روزانه ۱۲ میلیون دلاری را به ثبت رسانده‌اند.
در آسیا، آخرین آمار نشان می‌دهد که صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین هنگ‌کنگ، از زمان راه‌اندازی در ۳۰ آوریل، مجموع ورودی خالص ۲۷۳.۶ میلیون دلاری را به ثبت رسانده‌اند و ورودی خالص روزانه آنها در ۸ می، ۶.۳ میلیون دلار بوده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با کاهشی ۳.۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۰۹۵۰ دلار رسیده است.



Source
#چالش #سودآوری #برای #ماینرهای #بیت #کوین #سرنوشت #قیمت #بیت #کوین #چه #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply