Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتون‌کوین (TON)، طی چند ماه گذشته نسبت به بسیاری از دارایی‌های کریپتو در بخش‌های مختلف عملکرد بهتری داشته است.

قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، طی مقطعی تا حدود ۱۷ درصد نیز افزایش یافت اما سپس کمی کاهش پیدا کرد. پیش از این در ماه آوریل، پیش‌بینی شده بود که قیمت تون‌کوین نزولی خواهد شد.
با این حال روند قیمت طی این مدت به گونه‌ای بوده که سناریوی نزولی را باطل کرده است. از طرفی شاخص CMF (جریان پول چایکین) در چند روز گذشته افزایش یافته که از از سرازیر شدن سرمایه برای خرید این ارز دیجیتال حکایت دارد.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON


در مقابل، اندیکاتور RSI، صعود شدیدی را از منطقه خنثی تجربه کرده است. این صعود می‌تواند نشانه‌ای از اشباع خرید و احتمال کاهش جزئی قیمت در آینده باشد.
با این حال گفتنی است که با وجود افزایش قیمت، تون‌کوین با چند چالش اساسی دست و پنجه نرم می‌کند. برای مثال، روند رشد شبکه تون در چند روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
علاوه بر این، فرکانس و سرعت معاملات تون‌کوین نیز با کاهش روبه‌رو شده است. این عوامل می‌توانند در درازمدت تأثیر منفی بر قیمت تون‌کوین بگذارند و مانع از رشد قیمت آن شوند.
طبق داده‌ها، نسبت MVRV افزایش یافته که نشان می‌دهد آدرس‌های بیشتری در سود قرار گرفته‌اند. این موضوع می‌تواند موجب فروش گسترده و در ادامه، کاهش قیمت شود.
با این حال، نسبت پوزیشن‌های لانگ به شورت افزایش یافته که به معنای افزایش چشمگیر معامله‌گران دارای پوزیشن لانگ است. شایان ذکر است که احتمال کمتری وجود دارد که دارندگان پوزیشن لانگ، دارایی‌های خود را بفروشند و به نوسانات بازار واکنش آنی نشان دهند.
از نظر فعالیت کلی نیز شبکه تون‌کوین عملکرد خوبی داشته است. تعداد کاربران فعال روزانه در شبکه طی چند هفته گذشته، از ۱۷۵ هزار به ۲۷۰ هزار افزایش یافته است.
نکته‌ تعجب‌آور این است که درآمد شبکه در این دوره به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است.toncoin-surges-by-17-is-it-time-for-ton-holders-to-cash-out



Source
#رشد #۱۷ #درصدی #قیمت #تونکوین #آیا #زمان #فروش #فرا #رسیده #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply