Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشبکه فلر که با ریپل (XRP) همکاری دارد، شاهد افزایش قیمت و میزان سود باز معاملات آتی توکن FLR خود بوده است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت فلر در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۱ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۴۵ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با رشدی ۴۶۳ درصدی روبرو شده است. این تحولات توجه جامعه ریپل را به خود جلب کرده است.xrp-linked-flare-network-flr-open-interest-shoots-45-heres-why
افزایش قیمت توکن FLR پس از اعلام ارتقای اوراکل FTSOv۲ توسط شبکه فلر رخ داده است. این ارتقاء امکان دسترسی توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) را به طیف گسترده‌تری از فید داده (Data Feed)، تا سقف ۱۰۰۰ فید در هر بلاک و در بازه زمانی ۱ تا ۲ ثانیه، فراهم می‌کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع FLR!
با یک کلیک فلر (FLR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید FLR


علاوه بر ارتقاء اوراکل مذکور، شبکه فلر در حال گسترش قابلیت‌های داده‌ای خود به طیف وسیع‌تری از دارایی‌ها مانند سهام و کالاها است. این توسعه، تبادل ایمن و کارآمد داده بین زنجیره‌ای را با بهبود امنیت، کاهش هزینه‌ها و ساده‌سازی فرآیند توسعه، تسهیل می‌کند.
همزمان با افزایش قیمت فلر، میزان سود باز معاملات آتی آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است. این افزایش در صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند Bybit و OKX مشاهده شده است.
یکی از دلایل دیگر افزایش علاقه به FLR، اخبار مربوط به ورود احتمالی XRP به شبکه فلر از طریق دارایی FXRP است. این خبر در اواسط فوریه توسط هوگو فیلیون (Hugo Philion)، یکی از بنیانگذاران شبکه فلر اعلام شد.





#سوددهی #۳۰ #درصدی #فلر #با #وجود #افت #کلی #بازار #علت #رشد #قیمت #FLR #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply