Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین بزرگ بازار، ابتدای هفته گذشته که بازار ارز دیجیتال رونق گرفت، در بین ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد قرار نداشت.

با این حال، در ادامه و به سرعت خود را به ارزهای دیجیتال با رشد قیمتی بالا مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، دوج‌کوین (DOGE) رساند و حتی عملکردی بهتر از آن‌ها داشت.shiba-inu-shib-price-explodes-130-in-a-week-heres-how-many-holders-are-currently-in-profit
قیمت شیبا در حال حاضر پس از رشدی ۱۳۰ درصدی طی هفته گذشته، به ۰.۰۰۰۰۲۱۱۹ دلار رسیده است. رسیدن قیمت شیبا به سقف ۲۳ ماهه خود، موجب سودآور شدن سرمایه‌گذاری صدها هزار دارنده این توکن شده است.
بر اساس گزارش اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، سرمایه‌گذاری بیش از ۶۳ درصد از دارندگان این میم کوین در حال حاضر سود‌آور محسوب می‌شود. وضعیت این شاخص در سپتامبر سال گذشته بسیار متفاوت بود. در آن تاریخ، ۹۰ درصد از سرمایه‌گذاران شیبا در ضرر بودند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در کنار افزایش قیمت، برخی شاخص‌های مرتبط با این میم‌کوین نیز افزایش یافته است. مجموع حجم معاملات روزانه (تراکنش‌های به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار) از مرز ۱ میلیارد دلار فراتر رفته است.
همچنین، تعداد آدرس‌های فعال روزانه تقریباً به ۳۰ هزار آدرس رسیده که رشدی ۲۳۰ درصدی نسبت به رقم گزارش‌شده در ۲ مارس دارد.


منبع

کریپتو پوتیتو




#بازگشت #شیبا #به #روزهای #اوج #چند #درصد #از #دارندگان #SHIB #در #سود #هستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply