Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی تایید رسمی صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال شاهد رشد قابل‌توجهی بوده است. با استناد به این موضوع، شرکت مدیریت ثروت برنشتاین (Bernstein) در یک گزارش تحقیقاتی در روز دوشنبه گفت، «اکنون زمان آن رسیده است که روی اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ، تمرکز کنیم.»
در این گزارش آمده است:

اتریوم تنها دارایی دیجیتال دیگری است که احتمالاً کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، صندوق‌های ETF اسپات آن را تایید خواهد کرد.

به گفته تحلیلگران شرکت برنشتاین، احتمال تایید ETF اسپات اتریوم تا ماه می، حدود ۵۰ درصد و احتمال تایید آن در ۱۲ ماه آینده، تقریباً قطعی است.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، تعدادی از شرکت‌های مالی سنتی در حال رقابت برای راه‌اندازی یک ETF اسپات اتریوم در ایالات متحده هستند که چشم‌انداز این رمزارز را در میان‌مدت تقویت می‌کند. از جمله این شرکت‌ها، می‌توان به فرانکلین تمپلتون، بلک‌راک و فیدلیتی اشاره کرد که همگی اخیراً یک ETF اسپات بیت کوین را هم عرضه کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


برنشتاین در گزارش خود خاطرنشان کرده که این شرکت‌ها فقط به دنبال عرضه ETFهای اسپات اتریوم نیستند، بلکه می‌خواهند «بازارهای مالی شفاف‌تر و بازتری را در شبکه اتریوم ایجاد کنند.»
در همین حال، گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آنند که با نزدیک شدن قیمت اتریوم به ۳ هزار دلار، فعالیت نهنگ‌ها در بازار این رمزارز به شدت افزایش یافته است. به گزارش پلتفرم ردیابی Spotonchain، یک نهنگ ناشناس اتریوم در اقدامی بی‌سابقه، دست به خرید ۵۴،۷۲۱ واحد اتریوم زده که این توکن‌ها در مجموع، حدود ۱۵۵٫۷ میلیون دلار ارزش دارند. طبق گزارش‌ها، نهنگ مذکور این اترها را از دو صرافی بایننس و وان‌اینچ خریداری کرده است.


منبع

کوین‌دسک




#غول #مدیریت #سرمایه #برنشتاین #اکنون #زمان #تمرکز #روی #اتریوم #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply