Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی رونق بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین پس از یک رالی قوی، به حدود ۵۲ هزار دلار رسیده است. همچنین، ارزش بازار دارایی‌های دیجیتال برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ به نزدیکی ۲ تریلیون دلار افزایش یافته است.

این رشد‌ قیمت مختص بیت کوین نبوده و اتریوم نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته و به سطوح قبلی خود، پیش از سقوط استیبل کوین ترا‌یو‌اس‌دی (TerraUSD) در دو سال پیش، رسیده است.
صندوق‌های‌ ETF اسپات بیت کوین از زمان راه‌اندازی در ۱۱ ژانویه، ۳.۹ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند. همچنین رویداد هاوینگ بیت کوین در ماه آوریل از دیگر کاتالیزورهای افزایش قیمت محسوب می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع MANTA!
با یک کلیک مانتا (MANTA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MANTA


در ادامه، به معرفی یکی دیگر از آلتکوین‌هایی می‌پردازیم که پتانسیل رشد بالایی در بازار صعودی کنونی دارد.
توکن مانتا (MANTA) از زمان راه‌اندازی توسط تیم مانتا نتورک، با وجود مواجهه با چالش‌هایی مانند حمله منع سرویس توزیع‌شده (DDoS)، به سرعت افزایش یافت. این شبکه با گسترش ویژگی محرمانه بودن تراکنش‌ها و برخوردار بودن از خزانه‌ای ایمن، قصد دارد حضوری طولانی و پرقدرت در بازار ارز دیجیتال داشته باشد.
پس از راه‌اندازی، توکن MANTA نوسانات زیادی را تجربه کرد، اما توانست به ارزش بازار بیش از ۷۵۹ میلیون دلار دست یابد. شبکه مانتا با جذب سرمایه‌گذارانی که به حفظ حریم خصوصی اهمیت می‌دهند، جایگاهی برای خود پیدا کرده است.
از نظر چنین سرمایه‌گذارانی، محرمانه بودن تراکنش‌ها فقط یک امتیاز مثبت نیست، بلکه یک اولویت است.آینده شبکه مانتا امیدوارکننده به نظر می‌رسد و پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش قیمت آن به ۶.۲۸ دلار تا سال آینده است.
ویژگی‌های منحصر به فرد این شبکه می‌تواند عاملی برای رشد سریع آن در حوزه ارزهای دیجیتال باشد. با این حال، غلبه بر پیامدهای حوادث امنیتی و جذب کاربران بیشتر برای استمرار موفقیت شبکه مانتا ضروری است. در زمان نگارش این خبر، توکن MANTA حدود ۳ دلار قیمت دارد.


#پیشبینی #چشمانداز #صعودی #برای #مانتا #قیمت #MANTA #میتواند #دو #برابر #شود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply