Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهعلی مارتینز، تحلیلگر مشهور، توییت جدیدی را به اشتراک گذاشته که بر اساس آن، آدرس‌های جدید دوج کوین (DOGE) در هفته گذشته به میزان خیره‌کننده ۱،۱۰۰ درصد رشد کرده است. این موضوع باعث خوش‌بینی فعالان بازار نسبت افزایش بالقوه قیمت DOGE به نقطه عطف قابل‌توجه ۰٫۱ دلاری شده است.
به گزارش مارتینز، در تاریخ ۲۹ ژانویه، شبکه دوج کوین شاهد ایجاد ۲۴۷،۲۴۰ آدرس جدید DOGE بود که رقمی بی‌سابقه است. این تحلیلگر معتقد است که اگر روند صعودی اخیر برای گسترش شبکه دوج کوین حفظ شود، به طور بالقوه می‌تواند یک روند مثبت را برای قیمت این میم کوین به همراه داشته باشد.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


از سوی دیگر، دوج کوین اخیراً به دلیل گمانه‌زنی‌ها پیرامون پذیرش سازمانی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، به تازگی یک حساب جدید برای سرویس پرداخت شبکه X (توییتر سابق) ایجاد شده و این موضوع، بحث‌هایی را در مورد تأثیر بالقوه آن بر عملکرد قیمت DOGE برانگیخته است.
در همین حال، مارک کوبان، مالک باشگاه دالاس ماوریکس هم اخیراً تأیید کرده که این تیم همچنان دوج کوین را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرد.
در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با قیمت ۰٫۰۸۱ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۵٫۷ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد.


منبع

کوین‌گیپ




#رشد #خیرهکننده #آدرسهای #جدید #دوج #کوین #قیمت #DOGE #به #بالای #۰۱ #دلار #برمیگردد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply