Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس فرم ثبت‌شده در ۸ ژانویه، شرکت ون‌اک (VanEck) قصد دارد به منظور ایجاد مزیت رقابتی، صندوق ETF اسپات بیت کوین خود را با ۷۲.۵ میلیون دلار تأمین مالی کند. این حرکت بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر در میان شرکت‌های مدیریت دارایی مختلف است که از طریق ارائه کارمزد‌های رقابتی و سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک، برای جذب سرمایه‌گذاران رقابت می‌کنند.
فرم درخواست ون‌اک نشان می‌دهد که این شرکت، در تاریخ ۵ ژانویه، ۷۲.۵ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. این میزان بیت کوین معادل ۱،۴۵۰،۰۰۰ سهم هر کدام به قیمت ۵۰.۰۰ دلار خواهد بود.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


سایر شرکت‌ها مانند بیت‌وایز (Bitwise)، فیدلیتی (Fidelity) و بلک‌راک (BlackRock) نیز صندوق‌های ETF بیت کوین خود را به ترتیب به میزان ۲۰۰ میلیون، ۲۰ میلیون و ۱۰ میلیون دلار، تأمین مالی کرده‌اند. مقادیر بالای بیت کوین خریداری‌شده توسط این شرکت‌ها، پیش درآمدی برای رقابت شدید بین این مدیران صندوق پس از عرضه این محصولات است.
رقابت بین شرکت‌ها، در زمینه‌ کارمزد نیز ادامه پیدا کرده و هر یک به نحوی قصد دارند با کمتر کردن کارمزد خود و ارائه شرایط مطلوب‌تر، سرمایه‌گذاران را به استفاده از خدمات خود ترغیب کنند.
تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین می‌تواند نوید‌بخش عصر جدیدی از سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو باشد. این صندوق‌ها احتمالاً موجب جذب سرمایه‌گذاران سازمانی و خرد به حوزه کریپتو و سرازیر شدن میلیارها دلار به این حوزه خواهند شد. انتظار می‌رود که چنین شرایطی، قیمت ارزهای دیجیتال را هم افزایش دهد.


منبع

کریپتو اسلیت




#آغاز #خرید #میلیونها #دلار #بیت #کوین #توسط #شرکتهای #متقاضی #ETF #اسپات

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply