Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت توکن ORDI که تا کنون باارزش‌ترین توکن BRC-۲۰ بوده است، روز جمعه به بالاترین حد خود رسید. افزایش قیمت روز گذشته، این توکن را در آستانه حضور بین ۵۰ ارز دیجیتال برتر قرار داد.

بر اساس گزارش CoinGecko، این توکن روز گذشته به سقف جدید ۸۱.۹۶ دلار رسید. از آن زمان تا کنون قیمت توکن ORDI بیش از ۱۱ درصد کاهش یافته است و اکنون با قیمت ۷۷ دلار معامله می‌شود.
این توکن اکنون در رتبه پنجاه و ششم ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد. توکن ORDI یکی از بهترین ارزهای دیجیتال از نظر عملکرد هفتگی نیز بوده و ۴۵ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی است.

RamzarzRamzarzخرید ORDI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز ORDI رو از ارزپلاس بخری!




خرید ORDI


توکن ORDI که اولین توکن مینت‌شده با استاندارد BRC-۲۰ به حساب می‌آید، با ارزش بازار ۱.۵۵ میلیارد دلاری و فهرست شدن در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال، تا کنون برترین توکن بیت کوین نیز بوده است.
اما این افزایش استقبال از توکن اردی مشکلاتی را نیز به همراه داشته و کارمزد تراکنش‌های بیت کوین در چند روز گذشته دوباره افزایش یافته است. طبق داده‌های Bitinfocharts، در حال حاضر میانگین کارمزد انتقال بیت کوین ۲۴.۱۰ دلار است.
در اوایل ماه جاری، میانگین کارمزد ارسال بیت کوین به بالاترین حد خود در بیش از دو سال و نیم گذشته یعنی ۳۷.۵۸ دلار رسید. این امر باعث شده است که برخی از کاربران شبکه بیت کوین ادعا کنند که اوردینال‌ها «اسپم» هستند و برای افرادی که قصد دارند پرداخت‌های خود را با استفاده از بیت کوین انجام دهند، مزاحمت ایجاد می‌کنند.
خود بیت کوین نیز طی روز گذشته حدود ۱ درصد کاهش یافته و به ۴۲۰۱۳ دلار رسیده است.


منبع

دی‌کریپت




#افزایش #قیمت #توکن #وابسته #به #بیت #کوین #لیست #۵۰ #ارز #برتر #جا #باز #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply