Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL) در هفته‌های اخیر شاهد رشد قابل توجهی بوده و توانسته سطح مهم ۱۰۰ دلار را پس بگیرد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، توجه زیاد فعالان بازار به سولانا به ایردراپ مخصوص میم کوین بانک (BONK) که منجر به فروش تمام گوشی‌های همراه ساگا (Saga) شد، نسبت داده می‌شود.
درست یک سال پس از کاهش قیمت SOL به زیر ۱۰ دلار ناشی از سقوط FTX، اکنون معامله‌گران از صعود سولانا به بالای ۱۰۰ دلار خوشحال هستند. این موضوع باعث شده تا گوشی‌های ساگا در بازارهایی مانند eBay با قیمت‌های بالا به فروش برسد.

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


داده‌ها نشان می‌دهند که حتی با وجود یک هفته باقی‌مانده از ماه، شبکه سولانا در سال جاری سقف‌ آدرس‌های جدید و فعال ماهانه خود را شکسته است. طبق گزارش‌ها، تعداد آدرس‌های فعال سولانا تقریباً ۵۰ درصد از نوامبر افزایش یافته و از ۱۵.۶ میلیون فراتر رفته و سقف قبلی ۱۵.۲ میلیون آدرس در ژانویه امسال را تحت‌الشعاع قرار داده است.
ثبت چند رکورد جدید در بلاکچین سولانا؛ قیمت SOL به صعود ادامه خواهد داد؟علاوه بر این، تعداد آدرس‌های جدید سولانا در دسامبر امسال به سقف ۶.۸ میلیون آدرس رسیده و از سقف قبلی ۶.۶ میلیون آدرس در ماه مه ۲۰۲۳ فراتر رفته است.
با این حال، یکی از معیارهای درون زنجیره‌ای سولانا که هنوز به اوج جدیدی نرسیده، تراکنش‌های بدون حق رأی (Non-Voting Transactions) است که زیر سقف نوامبر خود باقی مانده‌‌ است. در شبکه سولانا، این تراکنش‌ها که با هدف ارسال پول یا راه‌اندازی قراردادهای هوشمند استفاده می‌شوند، برای اعتبارسنجی شبکه بسیار مهم هستند. در واقع، تراکنش‌های بدون حق رأی در شبکه سولانا به تراکنش‌هایی اطلاق می‌شود که در شبکه اتفاق می‌افتند، اما مستقیماً به فعالیت‌های حاکمیتی یا رأی‌گیری در بلاکچین مرتبط نیستند. به عبارتی ساده‌تر، این معیار به معنای تعامل واقعی کاربر با شبکه است.





#ثبت #چند #رکورد #جدید #در #بلاکچین #سولانا #قیمت #SOL #به #صعود #ادامه #خواهد #داد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply