Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش پلتفرم تحلیلی Lookonchain، یک معامله‌گر با خرید میلیون‌ها میم کوین Dogwifhat با نماد اختصاری WIF، در عرض پنج روز بیش از ۱٫۴ میلیون دلار سود به دست آورده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، Dogwifhat یکی از میم کوین‌های جدید با تم سگ در شبکه سولانا است که سگ نماد آن، این بار کلاه دارد.
طبق گزارش‌ها، پس از راه‌اندازی میم کوین Dogwifhat در شبکه سولانا، یک معامله‌گر بین ۱۳ تا ۱۵ دسامبر، ۱۹٫۸۶ میلیون توکن WIF را با قیمت متوسط ۰٫۰۱۱۳۷ دلار، در مجموع به ارزش ۲۲۶ هزار دلار، خریداری کرد. در عرض پنج روز، ارزش سرمایه او به بیش از ۱٫۶۹ میلیون دلار افزایش یافت.

RamzarzRamzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF


میم کوین WIF از زمان عرضه در شبکه سولانا، شاهد رشد قابل‌توجهی بوده است. این ارز دیجیتال در تاریخ ۲۲ دسامبر، رکورد تاریخی خود را در محدوده ۰٫۳۳۱۳ دلار ثبت کرد و ارزش بازار خود را اکنون به ده‌ها میلیون دلار رسانده است.
جهش این توکن در حالی اتفاق می‌افتد که شبکه سولانا با موج جدیدی از علاقه به ارزهای دیجیتال خود، از جمله بانک (BONK) و جیتو (JTO)، مواجه شده است.

با توجه به موفقیت اخیر سولانا در پس گرفتن سطح روانی ۱۰۰ دلار و صعود آن به جایگاه چهارم بازار، انتظار می‌رود که رمزارزهای مستقر در این بلاکچین سولانا هم بتوانند به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

با این حال، این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.


منبع

کریپتو پوتیتو




#داستان #معاملهگری #که #با #خرید #سگ #کلاهدار #سولانا #سود #میلیونی #کسب #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply