Sunday, June 30, 2024


افزایش ناگهانی فعالیت و کارمزد تراکنش‌ها در شبکه پالیگان! علت چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقهطی یک عجله دیوانه‌وار برای تولید توکن جدیدی به نام POLS در شبکه پالیگان، که از پروتکل اوردینالز (Ordinals) بیت کوین الهام‌ گرفته شده، کارمزدهای گس در این شبکه بیش از ۱،۰۰۰ درصد افزایش یافت و به اوج ۰٫۱ دلار رسید.
ساندیپ نیلوال (Sandeep Nailwal)، بنیانگذار پالیگان، با انتشار توییتی در ۱۶ نوامبر، تعجب خود را از افزایش ناگهانی فعالیت و تراکنش‌ها در این شبکه به اشتراک گذاشت. بر اساس داده‌هایی که نیلوال به اشتراک گذاشته، در بازه ۲۴ ساعته، ۶ میلیون تراکنش در شبکه پالیگان ثبت شده است.

به گفته بنیانگذار پالیگان، این افزایش می‌تواند به دلیل راه‌اندازی مجموعه جدید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در این شبکه باشد. توکن جدید POLS بر اساس پروتکلی به نام PRC-20 ساخته شده است که مشابه استاندارد توکن BRC-20 مشتق‌شده از پروتکل اوردینالز بیت کوین عمل می‌کند.
بر اساس داده‌های پلتفرم Dune Analytics، هجوم کاربران برای ضرب POLS، باعث شده که بیش از ۱۰۲ میلیون توکن MATIC – به ارزش تقریبی ۸۶ میلیون دلار با قیمت‌های فعلی – به عنوان گس مورد استفاده قرار بگیرد. البته لازم به ذکر است که در زمان نگارش این خبر، هزینه گس شبکه پالیگان به سطوح معمولی بازگشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش ناگهانی فعالیت و کارمزد تراکنش‌ها در شبکه پالیگان! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#افزایش #ناگهانی #فعالیت #کارمزد #تراکنشها #در #شبکه #پالیگان #علت #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply