Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که بازار کریپتو تحت تاثیر فشار فروش گسترده‌ای قرار گرفته، ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) شاهد افزایش قابل‌توجه حجم تراکنش‌های بزرگ خود است که از افزایش فعالیت نهنگ‌ها خبر می‌دهد. حجم بالای معاملات که اغلب با نهنگ‌ها مرتبط است، نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران بزرگ و تأثیرگذار ممکن است علی‌رغم روند منفی کلی بازار، فعالانه تون‌کوین را بفروشند یا بخرند.
بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، حجم تراکنش‌های بزرگ تون‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵۷ درصد افزایش یافته و به ۷٫۵۸ میلیون دلار یا ۹۶۲،۲۷۰ تون‌کوین رسیده است. این رشد چشمگیر حجم معاملات در حالی رخ داده که قیمت تون‌کوین تحت تاثیر موج فشار فروش در بازار، با یک افت ۱۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۶٫۶ دلار کاهش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON


چندین عامل بالقوه می‌توانند در افزایش فعالیت نهنگ‌ها در بازار تون‌کوین نقش داشته باشند. اول اینکه، نهنگ‌ها ممکن است در انتظار افزایش قیمت یا تحولات آتی در اکوسیستم تون، نسبت به انباشت آن اقدام کنند. از طرفی، اخبار مثبت و پیشرفت‌های آتی مرتبط با شبکه تون‌ نیز می‌تواند باعث افزایش علاقه معامله‌گران و تراکنش‌های بزرگ آن شده باشد.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ماه گذشته، پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، ارز استارز (Stars) مرتبط با تون‌کوین را معرفی کرد که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند هزینه محصولات و خدمات دیجیتال در برنامه‌های تلگرام را پرداخت کنند.






Source
#نهنگهای #تونکوین #به #جنب #جوش #افتادهاند #در #بازار #TON #چه #خبر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply