Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمزمان با تداوم فشار فروش گسترده در بازار بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۸ درصد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته و به زیر ۵۴ هزار دلار سقوط کرده است. این کاهش قیمت در حالی رخ داده که کیف پول‌های صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox) دوباره فعال شده و انتقال بیت کوین را آغاز کرده‌اند.
جابجایی ۳ میلیارد دلار بیت‌کوین توسط مت‌گاکس؛ قیمت به زیر ۵۴ هزار دلار سقوط کرد!به گزارش شرکت تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، صرافی مت‌گاکس چند ساعت پیش ۴۷،۲۲۹ بیت کوین به ارزش حیرت‌انگیز ۲٫۷ میلیارد دلار را به کیف پول جدیدی ارسال کرده است. این انتقال سوالاتی را در مورد اهداف صرافی مطرح کرده، به ویژه که نقل و انتقالات مشابهی هم در اوایل ماه می اتفاق افتاده بود.
پس از نقل و انتقالات ماه می، مت‌گاکس رسما اعلام کرد که قصد دارد در اوایل جولای بازپرداخت بدهی به طلبکاران خود را آغاز کند. از آنجایی که اکنون در ماه جولای هستیم، سرمایه‌گذاران بیت‌ کوین در مورد اینکه طلبکاران این صرافی با کوین‌های دریافتی خود چه خواهند کرد، نگران هستند. در این میان، داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس نشان می‌دهند که ۲،۷۰۲ بیت‌ کوین به کیف پول سرد متعلق به مت‌گاکس بازگشته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اخبار اخیر در مورد بازپرداخت بدهی‌های مت‌گاکس و فشار فروش از سوی دولت آلمان منجر به نوسانات قیمت بیت کوین شده و خرس ها دست برتر را به دست آورده‌اند. در همین راستا، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (CoinGlass) نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع بیش از ۵۸۹ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لانگ در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده که بالاترین میزان در بیش از دو و نیم ماه گذشته است.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#جابجایی #میلیارد #دلار #بیتکوین #توسط #متگاکس #قیمت #به #زیر #۵۴ #هزار #دلار #سقوط #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply