Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهرابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف «پدر پولدار، پدر فقیر»، در پست جدید خود در مورد بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی هشدار داده است.

کیوساکی بیشتر به دلیل حمایت از صنعت کریپتو، به ویژه بیت کوین، شناخته می‌شود. او بارها اعلام کرده که در بازار بیت کوین و چند دارایی دیگر، مانند طلا و نقره سرمایه‌گذاری کرده؛ زیرا به فدرال رزرو اعتماد ندارد.
این نویسنده و سرمایه‌گذار به تازگی توییتی را منتشر کرده و در مورد یک سقوط بزرگ در بازارهای مالی هشدار داده که نه تنها بر بیت کوین، بلکه بر سایر دارایی‌های ارزشمند نیز تأثیر خواهد گذاشت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته کیوساکی، نمودارهای تکنیکال از بزرگ‌ترین سقوط بازار خبر می‌دهند که به زودی اتفاق خواهد افتاد و در نتیجه آن، شاهد ریزش قیمت املاک، سهام، اوراق قرضه، طلا، نقره و بیت کوین، خواهیم بود.
نکته جالب توجه این است که امروز، بازار کریپتو با افت شدیدی مواجه شده، به طوری که قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح چهار ماهه خود، یعنی کمتر از ۵۸ هزار دلار سقوط کرده است.
این افت شدید در نتیجه مجموعه‌ای از عوامل، از جمله جریان خروجی سرمایه از ETFها، نقل و انتقالات بیت کوین توسط صرافی مت‌گاکس (MT Gox)، فشار فروش اعمال‌شده توسط دولت آلمان و موارد دیگر، رخ داده است.
اگرچه کیوساکی یک سقوط بزرگ را برای بازارهای مالی پیش‌بینی کرده، اما او در ادامه این وضعیت را یک فرصت عالی برای خرید توصیف کرده است. وی معتقد است که پس از این سقوط، شاهد یک بازار صعودی تا پایان سال ۲۰۲۵ خواهیم بود.
بر اساس تحلیل کیوساکی، پول فیات به پایان راه خود نزدیک می‌شود، در نتیجه، قیمت طلا به ۱۵ هزار دلار به ازای هر اونس، قیمت نقره به ۱۱۰ دلار به ازای هر اونس و قیمت بیت کوین نیز به ۱۰ میلیون دلار به ازای هر کوین افزایش خواهد یافت.



Source
#کیوساکی #درباره #سقوط #بزرگ #بازارهای #مالی #هشدار #داد #سرنوشت #بیتکوین #چه #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply