Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت سولانا (SOL) طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۸ درصدی به ۱۳۵ دلار رسیده است. تحلیلگران، یکی از دلایل اصلی این کاهش را سقوط قیمت بیت‌کوین به زیر سطح حمایتی ۶۰ هزار دلار می‌دانند.

با این حال و علی‌رغم نزول اخیر، قیمت SOL همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه باقی مانده که نشانه‌ای امیدوار‌کننده محسوب می‌شود. همچنین، باید توجه داشت که الگوی مثلث متقارن در چارت قیمت این دارایی حفظ شده است.solana-price-analysis-sol-price-remains-bullish-amid-bitcoin-downturn
به گفته تحلیلگران، در صورت از دست رفتن حمایت ۱۲۸ دلار، کاهش بیشتر قیمت سولانا تا ۸۷ دلار را شاهد خواهیم بود. از طرفی، در صورت افزایش تلاش گاوها، قیمت می‌تواند با افزایشی ۲۲ درصدی تا ۱۶۴ دلار (خط روند بالای مثلث متقارن) صعود کند.

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


با توجه به این که روند بازار پیش از شکل‌گیری الگوی مثلث متقارن، صعودی بوده است، در دیدگاهی بزرگتر، یک الگوی پرچم صعودی را مشاهده می‌کنیم که احتمال ادامه افزایش قیمت پس از اتمام آن بسیار بالا است. هدف این الگوی صعودی، سطح ۲۲۷ دلار خواهد بود.
در این میان، اخیرا تلاش‌هایی هم در راستای ایجاد یک صندوق ETF اسپات سولانا در ایالات متحده صورت گرفته است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت تأیید و راه‌اندازی چنین صندوقی، قیمت سولانا پتانسیل افزایش ۸۹۰۰ درصدی را دارد.






Source
#پیشبینی #یک #رالی #بهبود #برای #سولانا #پس #از #نزول #اخیر #کف #اوج #قیمت #SOL #کجاست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply