Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت میم‌کوین ددی تیت (Daddy Tate) که با اندرو تیت، کیک بوکسور سابق و چهره معروف رسانه‌های اجتماعی مرتبط است، طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۳ درصد افزایش به ۰.۱۷۱۱ دلار و حجم معاملات آن با ۲۶.۵ درصد افزایش به ۳۱.۵ میلیون دلار رسیده است.is-it-too-late-to-buy-daddy-daddy-tate-price-soars-39-and-this-might-be-the-next-crypto-to-explodeبر اساس داده‌های پلتفرم گکو‌ترمینال (GeckoTerminal)، قیمت ددی تیت از ۲۵ تا ۳۰ ژوئن بین سطوح ۰.۱۱ و ۰.۱۴ دلار، به صورت جانبی در نوسان بود.

RamzarzRamzarzخرید سریع DADDY!
با یک کلیک ددی تیت (DADDY) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید DADDY


با این حال، در ابتدای ماه جولای، این توکن تا سطح مقاومت ۰.۱۶۲۱ دلار افزایش و دوباره تا حمایت ۰.۱۰۶ دلار کاهش یافت. در ادامه، قیمت DADDY به مقاومت ۰.۱۶۲۱ دلار بازگشت و یک الگوی کف گرد را تشکیل داد. is-it-too-late-to-buy-daddy-daddy-tate-price-soars-39-and-this-might-be-the-next-crypto-to-explode
ددی تیت در حال حاضر بالاتر از میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد که روند صعودی آن را تأیید می‌کند. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۶۱ قرار گرفته که از تسلط خریداران بر بازار حکایت دارد.
وضعیت اندیکاتور مکدی (MACD) نیز امیدوارکننده است؛ زیرا خط مکدی (آبی) خط سیگنال (نارنجی) را به صورت صعودی قطع کرده که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.
با تجزیه و تحلیل چارت یک‌ ساعته DADDY مشاهده می‌شود که قیمت این توکن بر اساس الگوی کف گرد می‌تواند تا ۰.۲۱۱۷ دلار افزایش یابد. با این حال، در صورتی که خرس‌ها کنترل بازار را در دست بگیرند، احتمال سقوط قیمت تا ۰.۱۲۸۵ دلار وجود خواهد داشت.


منبع

اینساید بیت کوینز





Source
#پامپ #میمکوین #ددی #تیت #در #روز #خونین #بازار #قیمت #DADDY #باز #هم #بالاتر #میرود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply