Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال با وجود افت اخیر خود، دوباره شاهد داغ شدن تب میم‌کوین‌ها است. طبق گزارش‌ها، صرافی بزرگ بیت‌مکس (BitMEX) یک شاخص جدید به نام “شاخص سبد میم‌کوین” عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد در بازار ۱۰ میم‌کوین برتر سرمایه‌گذاری کنند.

این شاخص شامل ارزهای شناخته‌شده‌ای مانند دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) و همچنین رمزارزهای دیگری مانند داگ‌ویف‌هت (WIF)، بانک (BONK) و فلوکی (FLOKI) است.
بیت‌مکس این شاخص را به عنوان “شاخص S&P ۵۰۰ برای میم‌کوین‌های کریپتو” توصیف کرده است. این قرارداد جدید از استیبل‌کوین تتر (USDT) به عنوان مارجین استفاده کرده و حداکثر تا ۲۵ برابر اهرم ارائه می‌دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این شاخص بر اساس ارزش بازار میم‌کوین‌ها طراحی شده، به این صورت که دوج‌کوین، شیبا اینو و پپه مجموعا ۶۰ درصد از آن را تشکیل می‌دهند و هر یک وزنی برابر دارند.
دیگر میم‌کوین‌ها، وزن بسیار کمتری دارند. برای مثال، داگ‌ویف‌هت ۸.۸۱ درصد، فلوکی ۸.۳۱ درصد و بانک ۷.۳۸ درصد از این شاخص را تشکیل می‌دهند. این طراحی نشان می‌دهد که چگونه میم کوین‌های اصلی بیشترین تاثیر را در بازار دارند.
علاوه بر بیت‌مکس، شرکت سرمایه‌گذاری ون‌اک (VanEck) نیز در اوایل ماه می یک شاخص نوآورانه برای ردیابی ارزش میم‌کوین‌های پیشرو معرفی کرده بود.
این شاخص با نام مارکت‌وکتور (MarketVector) شامل رهبران بازار میم‌کوین‌ها مانند دوج‌کوین و شیبا اینو و همچنین، میم‌کوین‌های کمتر شناخته ‌شده‌ مانند فلوکی است.
پذیرش گسترده میم‌کوین‌ها نشانه‌ای از تغییرات بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال است. در این میان، پامپ.فان (Pump.fun)، پلتفرم تولید میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا، توانسته از نظر درآمد تولید شده از اتریوم پیشی بگیرد. این پلتفرم تا کنون موفق به ایجاد بیش از یک میلیون توکن شده است.
موفقیت خیره‌کننده پامپ.فان را می‌توان به علاقه فزاینده به میم‌کوین‌های سلبریتی‌ها در شبکه سولانا نسبت داد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ستارگانی مانند ایگی آزا‌لیا، خواننده رپ استرالیایی، با ورود به این حوزه باعث افزایش توجه کاربران به این نوع از ارزهای دیجیتال شده‌اند.



Source
#بازار #داغ #میمکوینها #با #وجود #ریزش #قیمتها #شاخص #جدیدی #توسط #بیتمکس #معرفی #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply