Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، بار دیگر حمایت خود را از بیت‌کوین اعلام و بحث‌هایی را درباره طبقه‌بندی این ارز دیجیتال به‌عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک مطرح کرده است.

ترامپ در یک پست در شبکه‌های اجتماعی به اهمیت ژئوپلیتیکی بیت‌کوین اشاره کرد و هشدار داد که سیاست‌هایی که مانع رشد آن می‌شوند، فقط به نفع روسیه و چین خواهند بود. این حمایت‌ها و پیشنهادات ترامپ او را به اولین نامزد ریاست‌ جمهوری که بیت‌کوین را پذیرفته است، تبدیل می‌کند.
طبق گزارش‌ها، رهبران سیاسی طرفدار بیت‌کوین نیز از این پیشنهاد حمایت کرده‌اند. ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy)، نامزد سابق انتخابات ریاست‌ جمهوری، از ماه ژانویه به ترامپ درباره بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال مشاوره داده و پیشنهاد کرده که دلار آمریکا با سبدی از کالاها، از جمله بیت‌کوین، پشتیبانی شود تا تورم کنترل و ارزش دلار در طول زمان حفظ گردد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) نیز که به ملکه کریپتو معروف است، پیشنهاد کرده که فدرال رزرو ذخایر ارز خارجی خود را با افزودن بیت‌کوین به ترازنامه‌ تنوع بخشد. از نظر وی، بیت کوین یک دارایی عالی برای ذخیره ارزش است و تنوع بخشیدن به دارایی‌های کشور، ‌مزایای زیادی به همراه دارد.
در این میان، الکس تورن (Alex Thorn)، رئیس بخش تحقیقات در شرکت گلکسی دیجیتال هم معتقد است که ماهیت غیرمتمرکز و ویژگی‌های برجسته بیت‌کوین به آن کمک می‌کند تا نقش فزاینده‌ای در ژئوپلیتیک و تجارت بین‌المللی داشته باشد.
تورن می‌گوید که شبکه بیت‌کوین می‌تواند گسترش یابد، دولت‌ها و ملت‌ها را در برگیرد و به ابزاری ارزشمند برای دیپلماسی اقتصادی تبدیل شود.
در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با ۳.۵۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۵۸۸۶۰ دلار معامله می‌شود. این در حالی است که حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت کوین با افزایش ۴۷.۸۲ درصدی به ۳۳.۶۲ میلیارد دلار رسیده است.



Source
#انتخاب #بیت #کوین #به #عنوان #دارایی #ذخیره #استراتژیک #آمریکا #توسط #دونالد #ترامپ

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply