Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر تاریخ ۴ جولای، قیمت بیت‌کوین (BTC) در صرافی کوین‌بیس برای مدت کوتاهی به محدوده ۵۷۷۵۰ دلار کاهش یافت. این اولین بار در بیش از دو ماه گذشته است که قیمت این ارز دیجیتال به زیر مرز ۵۸ هزار دلار می‌رسد.

قیمت بیت کوین در ادامه با اندکی افزایش به ۵۸۹۶۴ دلار افزایش یافت اما همچنان نزول روزانه ۳.۴ درصدی را تجربه می‌کند. bitcoin-price-falls-below-58k-first-time-two-months-
این افت قیمت، تأثیر منفی زیادی بر پوزیشن‌های اهرمی لانگ گذاشت. بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (CoinGlass)، بیش از ۵۴.۹ میلیون دلار پوزیشن‌ لانگ بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.
بخش عمده‌ای از این کاهش قیمت، به بازپرداخت مطالبات کاربران صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox) نسبت داده می‌شود. این صرافی در حال انجام آماده‌سازی‌ها برای بازپرداخت تقریباً ۸.۵ میلیارد دلار بیت کوین به طلبکاران خود است. با این حال، برخی از تحلیلگران، تأثیر این بازپرداخت‌ها را آن چنان که تصور می‌شود، شدید نمی‌دانند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


سایر ارزهای دیجیتال نیز همزمان با سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۵۸ هزار دلار، کاهش قیمت را تجربه کردند.
قیمت اتریوم در ساعت ۲ بامداد به وقت UTC، برای مدت کوتاهی به ۳۱۴۵ دلار سقوط کرد و در حال حاضر، نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴.۳ درصد کاهش یافته است. بایننس‌کوین (BNB) و سولانا نیز به ترتیب افت قیمتی روزانه ۵ و ۹ درصدی را به ثبت رسانده‌اند.
در این میان، به نظر می‌رسد که بسیاری از معامله‌گران این افت قیمت را فرصتی مناسب برای خرید می‌دانند.
در همین راستا، استفاده از عبارت «خرید در کف» در شبکه‌های اجتماعی به طرز چشمگیری افزایش یافته و به طور خاص، در پلتفرم‌هایی نظیر ردیت (Reddit)، ایکس (X)، ۴چان (۴Chan) و بیت‌کوین‌تاک (Bitcoin Talk) دو برابر شده است.


منبع

کوین تلگراف





Source
#سقوط #بیتکوین #به #زیر #۵۸ #هزار #دلار #آیا #اکنون #زمان #مناسبی #برای #خرید #در #کف #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply