Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا افزایش حس خوش‌بینی جامعه نسبت به روند کلی بازار، قیمت چین‌لینک (LINK) هم در حال افزایش است. در کمال تعجب، تحلیلگران عدم مشارکت گسترده در این شبکه را به عنوان نشانه‌ای از خوش‌بینی و اعتماد به یک روند صعودی در نظر گرفته‌اند که می‌تواند سود قابل‌توجهی را برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.

تحلیل رفتار سرمایه‌گذاران چین‌لینک از طریق شاخص میانگین سن کوین (Mean Coin Age) نشان‌دهنده تمایل آنها به هولد کردن و نگهداری بلندمدت است.
اگر این روند خوش‌بینی در بازار حفظ شود، قیمت چین‌لینک می‌تواند به افزایش خود ادامه دهد و سرمایه‌گذارانی که در محدوده قیمتی ۱۳.۸۶ تا ۱۵.۵۷ دلار، خرید کرده‌اند، به زودی شاهد سودآوری خواهند بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس شاخص جهانی ورود/خروج پول (GIOM)، حدود ۱۸۲ میلیون چین‌لینک به ارزش بیش از ۲.۶ میلیارد دلار در آستانه سودآوری قرار دارند. در نتیجه، پیش‌بینی می‌شود سرمایه‌گذاران از فروش خودداری کنند و عدم فعالیت نزولی در شبکه، همچنان قیمت را به سمت بالا سوق دهد.
یکی دیگر از محرک‌های کلیدی برای افزایش خوش‌بینی نسبت به چین لینک، پروتکل قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای آن (CCIP) است. این پروتکل یک رابط کاربری ساده برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) و کارآفرینان وب ۳ ارائه می‌دهد و به طور امن، نیازهای آنها برای انتقال بین زنجیره‌ای را برآورده می‌کند.
در این میان، داده‌های پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain) هم نشان می‌دهند که ۵۴ کیف پول جدید، ۲.۰۸ میلیون توکن چین‌لینک به ارزش ۳۰.۲۸ میلیون دلار را هفته گذشته از صرافی بایننس خارج کرده‌اند.
در حال حاضر، چین لینک با قیمت ۱۴.۶ دلار معامله می‌شود و در تلاش است تا مقاومت ۱۴.۴۵ دلار را به حمایت تبدیل کند. عبور موفق از این سطح می‌تواند قیمت را تا ۱۵.۶۳ دلار افزایش دهد.chainlink-link-prices-lack-of-action-bring-profits-
با این حال، در صورت شکست در این محدوده، احتمال کاهش قیمت تا ۱۳.۷۶ دلار و حتی ۱۲.۹۳ دلار وجود خواهد داشت.



Source
#عدم #فعالیت #کاربران #در #شبکه #چینلینک #فرصتی #منحصربهفرد #برای #صعود #قیمت #LINK

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply