Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبلست (Blast)، یک شبکه لایه ۲ اتریوم که توسط بنیانگذار بازار NFT بلور (Blur) ساخته شده، جزئیات برنامه پاداش‌دهی فاز ۲ ایردراپ خود برای کاربران را اعلام کرد.

طبق گزارش‌ها، ۱۰ میلیارد توکن بلست برای این منظور در نظر گرفته شده که به دو بخش بلست پوینتز (Blast Points) و بلست گلد (Blast Gold) تقسیم می‌شود. فاز اول پاداش‌دهی بلست که از هفته گذشته آغاز شد، شامل توزیع ۱۷ میلیارد توکن بود.
هدف اصلی فاز ۲، حمایت از توسعه‌ اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) موبایلی و تشویق کاربران به استفاده از آنها از طریق اپلیکیشن بلست است.
نیمی از پاداش‌های فاز ۲، یعنی ۵ میلیارد توکن به بلست پوینتز اختصاص می‌یابد. کاربران می‌توانند بر اساس موجودی‌ اتریوم (ETH)، رپد اتریوم (WETH)، یو‌اس‌دی‌بی (USDB) و بلست (BLAST)، امتیاز کسب کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BLAST!
با یک کلیک بلاست (BLAST) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BLAST


بخش دیگر پاداش‌ها با عنوان بلست گلد به توسعه‌دهندگان dAppها تعلق می‌گیرد. میزان بلست گلد دریافتی هر dApp بر اساس عملکرد آن در شبکه اصلی بلست و همچنین رقابت‌های آتی در شبکه تعیین می‌شود.
گفتنی است، ایردراپ فاز ۲ حدود ۱۲ ماه به طول می‌انجامد. دلیل طولانی بودن مدت زمان این فاز، نیاز به ساخت زیرساخت اولیه و پشتیبانی از توسعه‌دهندگان dAppها برای توسعه‌ اپلیکیشن‌های جدید بر بستر این شبکه، عنوان شده است.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن BLAST طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۱۹ دلار رسیده است. در حال حاضر، تعداد توکن‌های در گردش بلست ۱۷.۴ میلیارد است.
از طرفی، بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی دیفای لاما (DefiLlama)، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در این شبکه ۱.۳۶ میلیارد دلار است که نسبت به رقم ۲.۳ میلیارد دلار ثبت‌شده در ۶ ژوئن، افت قابل‌توجهی دارد.



Source
#جزییات #فاز #دوم #ایردراپ #بلست #منتشر #شد #کاربران #این #شبکه #چقدر #پاداش #میگیرند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply