Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی بهبود نسبی بازار ارزهای دیجیتال، میم‌کوین‌ها هم بار دیگر مورد توجه قرار گرفته‌اند. در حال حاضر، میم‌کوین پِی‌پِی (PEIPEI) با رشد قیمتی تقریبا ۱۵۰ درصدی طی هفته گذشته، یکی از پیشتازان این بخش به حساب می‌آید و معامله‌گران خرد در حال انباشت هرچه بیشتر این دارایی هستند.peipei-jumps-over-100-in-a-week-analyst-backs-pepe-unchained-to-explode-nextبر اساس داده‌های بازار، قیمت این میم‌کوین نسبت به هفته گذشته نزدیک به ۱۵۰ درصد افزایش داشته و اگر کف روز جمعه را مبنا قرار دهیم، رشدی ۳۹۰ درصدی را تجربه کرده است.

این صعود انفجاری منجر به ثبت سقف جدید ۰.۰۰۰۰۰۰۲۸۲۱ دلاری توسط این رمزارز در یکم جولای شد. قیمت پس از ثبت این سقف، اندکی اصلاح شده، اما روند صعودی آن هنوز به پایان نرسیده است. به گفته تحلیلگران، حجم بالای معاملات این توکن می‌تواند باعث افزایش بیشتر قیمت آن شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEIPEI!
با یک کلیک پیپی کوین (PEIPEI) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEIPEI


رشد پِی‌پِی‌ فقط مربوط به قیمت و حجم معاملات نبوده و این میم‌کوین در فهرست ارزهای پرطرفدار کوین‌مارکت‌کپ نیز به رتبه سوم صعود کرده است. سازندگان PEIPEI با نقشه راه کاملی که در آن همه چیز، از بازاریابی تا ویژگی‌های مالتی‌بلاکچین در نظر گرفته شده، قصد دارند سهم بازار خود را افزایش دهند.
موجودی کل ۴۲۰.۶۹ تریلیون توکنی این پروژه نیز یکی از موضوعاتی است که توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. همچنین، افزایش فعالیت تیم توسعه‌دهنده پِی‌پِی‌ در توییتر هم موجب افزایش اعتماد کاربران به آن شده است.
علاوه بر این‌ها، این پروژه در راستای تبلیغات و گسترش نفوذ خود، اخیرا با یکی از مبارزان یو‌اف‌سی (UFC) به نام گیلبرت برنز (Gilbert Burns) همکاری کرده است. به علاوه، کارمزد صفر خرید و فروش این توکن، یکی دیگر از نکات جذابی است که موجب اقبال سرمایه‌گذاران به آن شده است.
همانطور که گفته شد، قیمت پِی‌پِی کمی اصلاح شده و با کاهشی ۱۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۹ دلار رسیده است.
اما سوالی که به وجود می‌آید، این است که رالی اخیر پِی‌پِی‌ تا کجا ادامه خواهد داشت؟ پاسخ دقیق این سوال مشخص نیست، اما در حال حاضر، نشانه‌هایی از اتمام آن به چشم نمی‌خورد.


منبع

کریپتو پوتیتو





Source
#رشد #۱۵۰ #درصدی #پیپی #در #یک #هفته #چرا #معاملهگران #همچنان #PEIPEI #میخرند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply