Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاعضای جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم هستند. در همین راستا، نیت گراسی (Nate Geraci)، تحلیلگر بازار ETFها، در اظهارات اخیر خود گفته که انتظار دارد این صندوق‌ها تا ۱۵ جولای برای معامله فعال شوند.

او بیان کرده که با ارائه مجدد فرم‌های S-۱، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) می‌تواند تا ۱۲ جولای تصمیم نهایی را بگیرد.
جمعه گذشته، SEC فرم‌های S-۱ را به صادرکنندگان بازگرداند تا به سوالات جزئی پاسخ دهند. این در حالی است که SEC در ماه می فرم‌های ۱۹b-۴ را برای لیست کردن ETFهای اسپات اتریوم در بورس‌ تایید کرده بود. حال، این ETFها پس از تایید فرم‌های S-۱ توسط SEC می‌توانند برای معامله فعال شوند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، به گزارش موسسه تحقیقاتی K۳۳ Research، اتریوم پس از راه‌اندازی این صندوق‌ها، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت. بر اساس پیش‌بینی این موسسه، صندوق‌های ETF اتریوم طی پنج ماه اول، حدود ۰.۷۵ تا ۱ درصد از کل اتریوم در گردش را جذب خواهند کرد.
در این میان، تحلیلگران صرافی جمینی نیز پیش‌بینی کرده‌اند که این صندوق‌ها در شش ماه اول معامله، تا ۵ میلیارد دلار ورودی خالص خواهند داشت.
طبق گزارش جمینی، ترکیب جریان‌های ورودی به صندوق‌های ETF اتریوم با دارایی‌های تحت مدیریت فعلی صندوق تراست اتریوم (ETHE) شرکت گری‌اسکیل، کل دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) این صندوق‌ها را طی شش ماه اول به ۱۳ تا ۱۵ میلیارد دلار خواهد رساند.
از طرفی، پس از راه‌اندازی ETFهای اسپات بیت‌کوین، نسبت ETH/BTC از ۰.۰۵۶ به ۰.۰۴۶، در ۲۴ می رسید. اکنون خبر تایید ETFهای اسپات اتریوم، این نسبت را دوباره به ۰.۰۵۵ افزایش داده است.
انتظار می‌رود که با افزایش تقاضا برای اتریوم، نسبت ETH/BTC هم افزایش پیدا کند و به میانگین سه سال گذشته خود برسد که معادل رشدی تقریبا ۲۰ درصدی است.



Source
#اتریوم #آماده #پیشی #گرفتن #از #بیتکوین #ETFهای #اتریوم #تا #۱۵ #جولای #فعال #میشوند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply