Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوسعه‌دهندگان پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی بیت‌تنسور (TAO) این شبکه بلاکچینی را به دلیل نقض امنیتی که کیف پول کاربران را تحت تأثیر قرار می‌داد، به طور موقت به حالت تعلیق درآوردند.

گزارش‌هایی مبنی بر حملات غیرمعمول به کیف پول‌های بیت‌تنسور در ساعات اخیر منتشر شد که در واکنش به آن، فعالیت شبکه توقف یافت. اطلاعات ارائه‌شده در کاوشگر بلاک بیت‌تنسور نشان می‌دهند که آخرین تراکنش‌ها و بلاک‌های این شبکه در ساعت ۲۳:۰۰ (UTC) روز سه‌شنبه یا حدود آن پردازش شده‌اند.
یکی از محققان حوزه بلاکچین به نام زک‌ایکس‌بی‌تی (ZachXBT) اشاره کرده که سرقت‌های احتمالی ممکن است به فاش شدن کلیدهای خصوصی مرتبط باشد. یکی از مدیران انجمن دیسکورد بیت‌تنسور نیز اطلاع داده که تمام تراکنش‌ها برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر در حین انجام تحقیقات، متوقف شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق گفته زک‌ایکس‌بی‌تی، امروز ۳۲ هزار توکن TAO به ارزش حدود ۸ میلیون دلار به سرقت رفته که منجر به اقدامات اخیر این بنیاد برای ایمن‌سازی شبکه در برابر حوادث بیشتر شده است. بنیاد TAO هنوز بیانیه مفصلی در مورد این سرقت ارائه نکرده است؛ زیرا تحقیقات هنوز ادامه دارد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که این حادثه منجر به کاهش چشمگیر قیمت توکن TAO شده است. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال با کاهشی ۱۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۲۳۶.۵۳ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۶۶ میلیارد دلار رسیده است.bittensor-halts-network-after-reported-security-attack-on-wallets-zachxbt
در مقابل، حجم معاملات این رمزارز با جهشی ۱۲۵ درصدی به ۸۸.۷ میلیون دلار افزایش یافته است.






Source
#بلاکچین #بیتتنسور #متوقف #شد #ماجرای #سرقت #میلیون #دلاری #از #این #شبکه #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply