Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهبا بهبود نسبی شرایط بازار ارز دیجیتال، زمزمه‌هایی در مورد شروع قریب‌الوقوع فصل‌ آلت‌کوین‌ها به گوش می‌رسد. در حال حاضر، بازار در شرایط آرامش قبل از طوفان مورد انتظار قرار دارد و قیمت آلتکو‌ین‌ها با رسیدن به کف خود، آماده صعودی چشمگیر هستند.

در این میان، افزایش اخیر قیمت سولانا، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است اما سایر آلتکوین‌ها نیز می‌توانند با فراهم شدن شرایط، مشابه سولانا صعود نمایند. در ادامه، ارزهای دیجیتالی که بیشترین پتانسیل جهت افزایش در رالی آتی را دارند مورد بررسی قرار می‌دهیم.
توجه: این خبر جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.

سایبرو (CYBRO)

پیش‌فروش ارز دیجیتال سایبرو با سرعت بسیار بالایی به یک میلیون دلار رسید و این موضوع موجب جلب توجه نهنگ‌ها شد. این پلتفرم پیشرفته دیفای (DeFi) به سرمایه‌گذاران فرصت‌های بی‌نظیری جهت به حداکثر رساندن سود خود ارائه می‌دهد.
کارشناسان بازده بالقوه سرمایه‌گذاری روی این توکن را ۱۲۰۰ درصد پیش‌بینی می‌کنند. همچنین، دارندگان این توکن از پاداش‌های ویژه، ایردراپ‌های انحصاری، بازپرداخت وجه در هنگام خرید، کاهش کارمزد معاملات، امکان دریافت وام و غیره برخوردار خواهند شد.

بلست (BLAST)

بلست اخیراً عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و قیمت آن بین ۲.۷۸ تا ۳.۸۶ دلار در نوسان است. گاوها به شدت تلاش کرده‌اند که با افزایش هفتگی ۲۴ درصدی و افزایش ماهانه تقریباً ۴۰۰ درصدی، قیمت این ارز دیجیتال را به سقف‌های جدیدی برسانند. با نزدیک شدن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح ۷۰ قیمت این ارز دیجیتال هنوز فرصت دارد تا پیش از رسیدن به شرایط اشباع خرید، افزایش یابد. چنانچه قیمت بر مقاومت ۴.۲۴ دلار غلبه کند، به سمت هدف ۵.۳۲ دلار حرکت خواهد کرد که افزایشی ۵۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی محسوب می‌شود. میانگین‌های متحرک چارت این ارز دیجیتال نیز از سناریوی صعودی حمایت می‌کنند؛ لذا خرید آن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاران باشد.

لیرزیرو (ZRO)

لیرزیرو نیز در روزهای گذشته عملکرد مطلوبی داشته و در حال حاضر بین ۲.۷۸ تا ۳.۸۶ دلار معامله می‌شود. گاوها همچنان کنترل بازار را در اختیار دارند و قیمت را به سمت مقاومت ۴.۲۴ دلار سوق می‌دهند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZRO!
با یک کلیک لیر زیرو (ZRO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ZRO


افزایش قیمت این توکن طی هفته و ماه گذشته به ترتیب، ۲۳.۴۴ و ۲۴۶.۵ درصد بوده است. میانگین قیمت لیرزیزو طی ۱۰ روز گذشته ۳.۴۷ دلار بوده و اندیکاتور RSI آن نزدیک به سطح ۶۷ قرار گرفته است که از ادامه صعود این ارز دیجیتال حکایت دارد. اگر گاوها بر مقاومت ۴.۲۴ دلار غلبه کنند قیمت به سمت هدف ۵.۳۲ دلار حرکت خواهد کرد که افزایشی ۴۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی خواهد بود.

اپتیمیسم (OP)

اپتیمیسم (OP) به لطف خریداران، در حال حاضر بین ۱.۶۶ تا ۱.۸۹ دلار معامله می‌شود. نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود قیمت سطح ۱.۹۸ دلار است که غلبه بر آن می‌تواند موجب صعود تا ۲.۲۱ دلار شود. اندیکاتور RSI در سطح ۶۰ قرار گرفته که حاکی از ادامه روند صعودی است. چنانچه قیمت بالاتر از سطح حمایت ۱.۵۲ دلار باقی بماند، خریداران می‌توانند شرایط را برای شروع رالی قیمت مهیا نمایند.

آپتوس (APT)

قیمت آپتوس (APT) در حال حاضر به واسطه نبرد بین خریداران و فروشندگان، در محدوده ۶.۶۱ تا ۷.۳۲ دلار در نوسان است. افزایش قیمت هفتگی این توکن بیش از ۵ درصد بوده که از برتری جزئی خریداران حکایت دارد. اندیکاتور RSI در سطح ۶۰ قرار گرفته که نشان می‌دهد فرصت افزایش قیمت همچنان باقی است. اگر قیمت آپتوس بتواند بر نزدیک‌ترین مقاومت خود در ۷.۵۷ دلار غلبه کند، قیمت به سمت هدف ۸.۲۷ دلار حرکت خواهد کرد که افزایشی ۱۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی محسوب می‌شود.



Source
#بهترین #توکنها #برای #سرمایهگذاری #در #رالی #آتی #بازار #کدامند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply