Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهناتیکس نت‌ورک (NATIX Network) که بر زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (Depin) تمرکز دارد، لحظه‌ مهمی را تجربه می‌کند.

توکن بومی این شبکه، ناتیکس (NATIX)، اکنون روی صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال مانند کوکوین (KuCoin)، مکسی (MEXC) و گیت (Gate.io) قابل معامله است. با این حال، صرافی‌های بزرگ هنوز برنامه‌ای برای افزودن آن اعلام نکرده‌اند.
شبکه‌ ناتیکس با تشویق کاربران به جمع‌آوری داده‌های محیطی، نقشه‌هایی ایجاد می‌کند که برای برنامه‌های کاربردی شهرهای هوشمند و حمل‌ونقل مفید است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


محصول اصلی آنها، درایو (Drive) نام دارد که مسیریابی و دوربین خودرو را با دوربین گوشی هوشمند ترکیب می‌کند و با هوش مصنوعی، داده‌های لحظه‌ای را برای بهبود تجربه‌ رانندگی جمع‌آوری می‌کند.
تاکنون، ناتیکس موفق شده است بیش از ۱۳۰ هزار دستگاه را ثبت‌نام کند و ۵۰ میلیون کیلومتر از جاده‌ها را در ۱۷۱ کشور نقشه‌برداری نماید. علیرضا قدس، از مدیران ناتیکس، توضیح می‌دهد:

کاربران گوشی خود را روی داشبورد خودرو قرار می دهند و هوش مصنوعی، ترافیک، چاله‌ها و نقاط پارک را در لحظه تشخیص می‌دهد.

با وجود این پیشرفت‌ها، ناتیکس با رقابت گوگل مپ (Google Maps) و پروژه‌های مشابهی مانند هایومَپر (Hivemapper) روبه‌رو است. هایومَپر با سرعتی چهار تا پنج برابر سریع‌تر از گوگل، پایگاه داده‌ نقشه‌های خود را گسترش می‌دهد.
در همین راستا، علیرضا قدس، سهولت استفاده از گوشی‌های هوشمند موجود را نسبت به خرید سخت‌افزار جدید که با مشکلات زنجیره‌ تأمین مواجه است، یک مزیت می‌داند.
در این میان، چالش اصلی ناتیکس، جلب تقاضای مصرف‌کنندگان است. هایومَپر با وجود موفقیت در جذب مشارکت‌کنندگان، در زمینه‌ تقاضای مصرف‌کننده عملکرد ضعیفی داشته است. ارزش توکن هانی (HONEY) هایومَپر از ابتدای سال تاکنون حدود ۸۵ درصد کاهش یافته است.
برای جلوگیری از سرنوشتی مشابه، ناتیکس نیازمند طراحی استراتژی‌های مؤثر برای افزایش تقاضا برای اپلیکیشن و توکن خود است؛ چرا که قیمت ناتیکس پس از لیست شدن در صرافی کوکوین، بیش از ۴۵ درصد کاهش یافته است. depin-token-natix-network-listing-



Source
#ناتیکس #به #صرافیهای #متمرکز #رسید #آیا #افزایش #قیمت #در #انتظار #این #توکن #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply