Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیکی دیگر از میم‌کوین‌های سولانا به نام هاند (HUND)، با افزایش بیش از ۱۷ درصدی و تبدیل شدن به یکی از عباراتی که بیشترین جستجو را در گوگل طی روز گذشته داشته، عملکرد درخشانی پیدا کرده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت هاند اندکی اصلاح شده اما همچنان با افزایشی ۵.۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۰۰۹۴۹۱ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این توکن نیز با جهشی ۷ درصدی به ۳.۷۴ میلیون دلار افزایش یافته است.
علی‌رغم پیشرفت‌های اخیر، قیمت هاند همچنان ۷۲ درصد از سقف تاریخی خود یعنی ۰.۰۳۴۱۵ دلار که در تاریخ ۳۰ مارس به ثبت رسید، پایین‌تر است.
هاند یک میم‌کوین با تم سگ نژاد ژرمن‌شپرد است که اکوسیستمی متنوع، شامل صرافی غیرمتمرکز هاندسواپ (Hundswap DEX)، یک مجموعه انحصاری ان‌اف‌تی (NFT)، یک پلتفرم اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)، یک بازی متاورسی و راه‌حل‌های عملی هوش‌ مصنوعی، در اختیار داد.

RamzarzRamzarzخرید سریع HUND!
با یک کلیک هاند (HUND) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید HUND


این میم‌کوین پیش از این موفق شده‌ است در صرافی‌های بزرگی مانند مکسی (MEXC) و بیت‌مارت (Bitmart) فهرست شود.
مورو‌کریپتو (MuroCrypto)، بنیانگذار این پروژه، از سال ۲۰۱۷ یکی از چهره‌های معتبر حوزه کریپتو به حساب می‌آید. هدف پروژه هاند تحت رهبری او، تحول فرهنگ میم، هنر دیجیتال و فناوری بلاکچین و همچنین ارائه ترکیبی از سرگرمی، تعامل و پتانسیل سرمایه‌گذاری است.
علت افزایش اخیر قیمت این میم‌کوین، ثبت درخواست ارائه صندوق ETF سولانا توسط شرکت مدیریت دارایی ون‌اک (VanEck) بوده است.
اقدام ون‌اک، شور و شوق زیادی را در بین سرمایه‌گذاران میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا ایجاد کرده است؛ زیرا این سرمایه‌گذاران معتقدند در صورت تأیید درخواست ارائه صندوق، قیمت میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
علاوه بر این، HUND یک برنامه تشویقی بلندمدت را اجرایی کرده است که در آن، دارندگان این میم‌کوین، ایردراپ میم‌کوین‌های تازه راه‌اندازی شده را دریافت خواهند کرد.
پیپی (PIPI) و سندی (SENDY) از جمله این میم‌کوین‌های جدید هستند که کاربران می‌توانند در صورت تمایل، برای دریافت آنها اقدام نمایند.



Source
#قیمت #این #میم #کوین #منفجر #شد #علت #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply