Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازی‌های ناکاموتو (Nakamoto)، پیشگام بازی‌های کسب درآمد، به دلیل پتانسیل رشد بالا و جایگاه منحصربه‌فردش در صنعت بازی‌های بلاکچینی، مورد توجه بخش تحقیقات بایننس قرار گرفت.

یکی از اقدامات استراتژیک بازی‌های ناکاموتو، راه‌اندازی توکن بومی ناکا (NAKA) روی زنجیره بایننس در سال ۲۰۲۱ بود. این حرکت با همکاری چین‌پورت (ChainPort) انجام شد تا پل‌های امن بین زنجیره‌ای برای ناکا روی زنجیره بایننس فراهم شود.
زنجیره بایننس به دلیل حجم نقدینگی بالا و محبوبیت پلتفرم پنکیک سواپ (PancakeSwap)، محیط مناسبی برای افزایش دیده شدن توکن ناکا است. با بیش از ۱۵۰ میلیون آدرس منحصربه‌فرد روی این زنجیره و سه میلیون کاربر فعال در پنکیک سواپ، بازی‌های ناکاموتو می‌توانند به طیف وسیعی از کاربران دسترسی پیدا کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع NAKA!
با یک کلیک ناکاموتو (NAKA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NAKA


تحلیلگران با توجه به افزایش شناخت از بازی‌های ناکاموتو، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت توکن ناکا در کنار بیت‌کوین افزایش یابد؛ زیرا احساسات کلی بازار تحت تأثیر بیت‌کوین قرار دارد و رشد ناگهانی آن، باعث تزریق سرمایه به کل بازار ارزهای دیجیتال می‌شود.
خروج بیت‌کوین از کانال نزولی ۲۲ روزه و الگوهای تاریخی، احتمال جهش قابل توجه قیمت آن را در آینده نزدیک تقویت می‌کند. همچنین، ورود بیت‌کوین به فاز سهموی که با افزایش‌های قابل توجه قیمتی همراه است، می‌تواند سایر ارزها از جمله ناکا را نیز با خود بالا ببرد.
پس از انتشار این خبر، قیمت ناکا با افزایش قابل توجهی مواجه شده است. در حال حاضر، ناکا با ۱۶.۷۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۱.۲۵ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۱۱۳.۲۳ میلیون دلار است. همزمان با این افزایش‌، حجم معاملات روزانه نیز ۳۷.۰۶ درصد رشد کرده و به ۶۰.۳۹ میلیون دلار رسیده است.


منبع

کریپتونیوزلند





Source
#بازیهای #ناکاموتو #مورد #توجه #بایننس #قرار #گرفت #ناکا #بیش #از #۱۶ #درصد #افزایش #یافت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply