Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال با احتیاط به آینده نگاه می‌کند. قیمت بیت کوین با وجود شرایط مبهم حاکم بر بازار، امروز از سد ۶۳ هزار دلار عبور کرد. این افزایش قیمت به دلیل تضعیف دلار آمریکا رخ داد.

از طرفی، بازار نگران توزیع بیت کوین‌های سرقت شده از صرافی مت گاس (Mt. Gox) در اوایل ماه جولای است. ترس از فروش این بیت کوین‌ها و ریزش قیمت، باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. همچنین خروج سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با ارز دیجیتال برای دو هفته متوالی، بر این نگرانی دامن زده است.
در این میان، قیمت آلت‌‌کوین‌ها نیز در روز دوشنبه افزایش یافت. اتریوم با بیش از ۲.۵ درصد افزایش به ۳۴۷۵ دلار رسید. سایر آلت‌کوین‌ها مانند سولانا، ریپل، کاردانو و همچنین میم‌کوین‌های برتر مانند دوج کوین و شیبا نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این حال، با نزدیک شدن به انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا و همچنین نشانه‌هایی در مورد تعدیل نرخ بهره، احتیاط در بازار حاکم است. سخنرانی رئیس فدرال رزرو، جروم پاول (Jerome Powell) و انتشار صورت جلسات نشست ماه ژوئن این نهاد، از رویدادهای مهم این هفته هستند.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۶۲۵۷۱ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه با ۵.۸۴ درصد افزایش به ۲۲.۲۴ میلیارد دلار رسیده است.
با وجود نگرانی‌های مطرح‌شده، تحلیل تکنیکال همچنان سیگنال صعودی صادر می‌کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) با نمایش عدد ۶۰، بیانگر حرکت صعودی است و قرار داشتن قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA-50)،‌ این روند صعودی را تقویت می‌کند. bitcoin-price-as-63000-surge-is-65000-on-the-rada
در صورتی که بیت کوین مجدداً از سطح ۶۳ هزار دلار عبور کند، با مقاومت ۶۳۸۸۱ دلار مواجه خواهد شد. در طرف مقابل، نزدیک‌ترین سطح حمایتی ۶۱۸۲۹ دلار است و در صورت ریزش بیشتر، سطوح حمایتی ۶۰۶۹۵ دلار و ۵۹۹۰۱ دلار فعال می‌شوند.



Source
#تحلیل #بیت #کوین #بازگشت #محتاطانه #به #بالای #۶۳ #هزار #دلار #آیا #این #افزایش #پایدار #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply