Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارز دیجیتال پس از تجربه نوسانات بسیار در ماه ژوئن، آماده بهبود در ماه جولای است. در همین راستا، به گفته برخی از تحلیلگران، فشار فروش موجود در صرافی‌ها کاهش یافته است.

قیمت بیت کوین در ماه ژوئن تقریباً ۷ درصد سقوط کرد و به ۵۹۵۰۰ دلار رسید. بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال نیز از این کاهش قیمت پیروی کردند و بر همین اساس، ارزش بازار کریپتو حدود ۴۰۰ میلیارد دلار سقوط کرد.
یکی از تحلیلگران بازار کریپتو به نام مینکیو وو (Minkyu Woo)، طی پستی عنوان کرد که به نظر می‌رسد فروشندگان بالأخره خسته شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته وی، میانگین حجم تراکنش‌های دلاری خروجی صرافی‌ها از ژانویه ۲۰۲۳، پس از جهشی شدید کاهش یافته؛ لذا فشار فروش در مقیاس بزرگ در حال کاهش است.
این موضوع نشان‌ می‌دهد که کاربران به جای نقد کردن دارایی‌های خود، تمایل به نگهداری آنها دارند. وو بیان داشت: این روند از بهبود احساسات سرمایه‌گذاران پس از رویداد هاوینگ بیت کوین حکایت دارد.
قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۰.۵ درصدی به ۶۲۵۶۰ دلار رسیده است. باید اشاره کرد که در ماه جولای نیز چالش‌های در مسیر افزایش قیمت بیت کوین وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به بازپرداخت بیت کوین طلبکاران صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox) اشاره کرد. این موضوع می‌تواند مجدداً باعث افزایش فشار فروش شود.


منبع

کوین تلگراف





Source
#فروشندگان #بیت #کوین #کم #آوردند #پایان #موج #فروش #نشانه #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply