Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های تون‌کوین طی هفته گذشته خریدهای قابل توجهی انجام داده‌اند. این خریدها به ارزش ۳۴۲ میلیون دلار بوده و می‌تواند نشانه‌ای از روند صعودی آینده برای تون‌کوین باشد.

بر اساس گزارش علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نهنگ‌های تون‌کوین اخیراً خرید خالص داشته‌اند. برای سنجش این موضوع از اندیکاتور توزیع عرضه از پلتفرم تحلیل سنتیمنت (Santiment) استفاده شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این اندیکاتور نشان می‌دهد که در حال حاضر چه مقدار تون‌کوین در اختیار گروه‌های مختلف قرار دارد. بر اساس این گزارش، نهنگ‌هایی که بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تون‌کوین در اختیار دارند، طی یک هفته اخیر بیش از ۴۵ میلیون توکن خریداری کرده‌اند.toncoin-ton-whales-346-5-million-buying-spree-data
قیمت تون‌کوین از زمان ثبت بالاترین قیمت تاریخی خود در ماه گذشته، روندی ثابت را در پیش گرفته است. خریدهای اخیر نهنگ‌ها می‌تواند به این معنا باشد که آنها انتظار افزایش قیمت بیشتر را دارند.
احساس صعودی نهنگ‌ها می‌تواند نشانه مثبتی برای تون‌کوین باشد. با این حال، این احساس می‌تواند به سرعت تغییر کند و لازم است تحرکات نهنگ‌ها در روزهای آینده زیر نظر باشد. کاهش قابل توجه خرید از سوی نهنگ‌ها می‌تواند نشانه‌ای از روند نزولی قیمت باشد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت تون‌کوین با ۳.۶۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده ۷.۹۶ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۱۹.۵۶ میلیارد دلار است. حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز با ۲۸.۲۷ درصد به ۲۲۳.۶۵ میلیون دلار رسیده است.
در حالت کلی، سال ۲۰۲۴ برای تون‌کوین بسیار موفق بوده است. قیمت این ارز دیجیتال در طول این مدت بیش از ۲۲۰ درصد افزایش یافته است. قابل توجه است که تون‌کوین از نظر ارزش بازار به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ جهان تبدیل شده و از دوج کوین پیشی گرفته است.


منبع

بیت‌کوینیست





Source
#نهنگهای #تونکوین #در #حال #خرید #هستند #منتظر #رکوردشکنی #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply